Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare unitati de inmagazinare deseuri (eurocontainere si cosuri stradale) in cadrul proiectului ?Imbunatatirea transfrontaliera a gestionarii deseurilor municipale solide din Republica Moldova, Romania si Ucraina? COD MIS ETC 1106


Detaliu pentru invitatia numarul 346297
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS TARGU FRUMOS
Numar invitatie: 346297/07.05.2013
Denumire contract: Achizitionare unitati de inmagazinare deseuri (eurocontainere si cosuri stradale) in cadrul proiectului ?Imbunatatirea transfrontaliera a gestionarii deseurilor municipale solide din Republica Moldova, Romania si Ucraina? COD MIS ETC 1106
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS TARGU FRUMOSCod fiscal: 4541068, Adresa: str. Cuza Voda, nr. 67, Targu Frumos, Telefon: +40 232717216, Fax: +40 232710330
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Cuza Voda, nr. 67, Targu Frumos, Romania, cod postal: 705300, telefon: +40 232717216, fax: +40 232710330, persoana de contact: Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Cuza Voda, nr. 67, Targu Frumos, Romania, cod postal: 705300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare unitati de inmagazinare deseuri (eurocontainere si cosuri stradale) in cadrul proiectului ?Imbunatatirea transfrontaliera a gestionarii deseurilor municipale solide din Republica Moldova, Romania si Ucraina? COD MIS ETC 1106
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si mentenanta in perioada de garantie a urmatoarelor unitati de inmagazinare deseuri: - 60 recipienti pentru deseuri tip eurocontainer cu capacitatea de 1.100 l;
- 100 Cosuri de birou cu capacitatea de 30 l, cu cate 3 compartimente distincte pentru colectarea selectiva a deseurilor . Fiecare compartiment va avea o capacitate minima de 10 litri ..- 150 cosuri stradale pentru deseuri cu o capacitate de 50 l (de tip euro ? cosurisau echivalent)pentru deseuri cu capacitatea de 50 l
II.1.6) CPV: 34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 372.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.127 lei.Pentru garantiile constituite in alta moneda (valuta), echivalenta in lei se va face la cursul comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare : cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si/sau forma solicitata si/sau pentru perioada prevazuta si/sau neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu pana la deschiderea ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. De asemenea, in cazul constituirii a 50% din valoarea garantiei si neprezentarea dovezii privind incadrarea in IMM impreuna cu dovada garanei echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare in cuantumul solicitat si atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Autoritatea Contractanta retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d) in cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei ca nefondata - suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului.Garantia de buna executie se poate constitui, conform art. 90 din HG 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (alin. 1), prin depunere la casierie a sumei in numerar (alin. 2) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (alin. 3), cu respectarea HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 (alin. 4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorI. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 3 ? Declaratie privind eligibilitatea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.II. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 4.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice - din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si/sau bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Pentru persoane fizice/juridice straine: Prezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala au obligatia neincadrarii in prevederile art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr. 34/2006.III. Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.III.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in conformitate cu Formularul 6.III.2. Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in conformitate cu Formularul 5.III.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in conformitate cu Formularul 7.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: 1. Vatamanu Ionel2. Alexa Anghelus-Ion3. Iacob Marta4. Lozoveanu Adina5. Valache ArghirPersoanele cu functie de decizie care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (lista consilierilor locali) conform Ordinului ANRMAP nr. 170/2012 sunt :1. Aldea Ioan2. Alexa Anghelus3. Arvinte Daniel Costin4. Badea Elena5. Baltag Gheorghe6. Ciobanu Lili7. Colotin Costel8. Drobota Tudorel Mihaita9. Ghneim Ali10. Grebinisan Delia11. Toarba Daniel12. Feodot Neculai13. Miron Constantin14. Paduraru Constantin15. Sarafinceanu Vasile16. Sita Vasile17. Crisu ConstantinIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. De asemeni tertul sustinator si subcontractantul au obligatia neincadrarii in prevederile articolului 69^1 din OUG 34/2006, iar tertul sustinator are si obligatia neincadrarii in prevederileart.180 din OUG 34/2006. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC)Din Certificatul Constatator prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor ce fac obiectul achizitiei;
- asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului;
- forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul);
- atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradusa in limba romana si legalizata.- ofertantul nu este in stare de faliment.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 400.000 lei.Se va completa Formularul 8 - Informatii generale, in original.Se vor prezenta documente edificatoare in ceea ce priveste indeplinirea cerintei privind media cifrei de afaceri globale.Se vor prezenta documente edificatoare in ceea ce priveste indeplinirea cerintei privind media cifrei de afaceri globaleValorile vor fi exprimate in lei. Pentru conversia lei/valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana pentru fiecare an.Nota: Capacitatea economico- financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186, alin. (1), (2) si (3) din OUG nr. 34/2006.Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.Pentru ofertantii din categoria IMM - urilor, se va tine cont de facilitatile oferite de Legea 346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani - Formularul 9 in original.Prezentarea unui certificat/document emis sau contrasemnat de beneficiar, care sa confirme livrarea de produse similare, in valoare de minim 200.000 lei.Formularul 10 ? Experienta similara (completat pentru contractul similar), in original.Pentru conversia lei/valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana pentru fiecare an.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se va realiza printr-o declaratie a operatorului economic. Cerinta nr. 1Certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare produse
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer