Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?ACHIZITIONARE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL-BULDOEXCAVATOR PENTRU SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA-SVSU IN COMUNA HALMAGIU?


Detaliu pentru invitatia numarul 356973
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Halmagiu (Primaria Comunei Halmagiu)
Numar invitatie: 356973/16.01.2014
Denumire contract: ?ACHIZITIONARE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL-BULDOEXCAVATOR PENTRU SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA-SVSU IN COMUNA HALMAGIU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Halmagiu (Primaria Comunei Halmagiu)Cod fiscal: 3520300, Adresa: Str. Primariei, Nr. 9, Jud. Arad, Halmagiu, Telefon: 0744.621.993, Fax: 0257.319.244
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Primariei, Nr. 9, Jud. Arad, Halmagiu, Romania, cod postal: 317160, telefon: +40 733123222, fax: +40 257319244, persoana de contact: Adrian Toca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Halmagiu, judetul Arad, Romania, str. Primariei, nr. 9, cod postal 317160
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ACHIZITIONARE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL-BULDOEXCAVATOR PENTRU SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA-SVSU IN COMUNA HALMAGIU?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul ?ACHIZITIONARE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL-BULDOEXCAVATOR PENTRU SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA-SVSU IN COMUNA HALMAGIU?, are ca scop functionarea operativa a Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta ? SVSU, ce consta in evacuarea de urgenta a apei prin decolmatarea unor vai, santuri, deszapezire, degajare de drumuri satesti si comunale pe timpul iernii, precum si alte situatii de urgenta specifice (alunecari de teren, incendii, inundatii), cunoscut fiind conditiile meteo-climaterice si de relief ale comunei.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 395 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 4.500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie in conf. cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituita in numele ofertantului in orice moneda, la cursul leu/valuta afisata de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO20TREZ0285004XXX000972, deschis la TrezoreriaSebis.Ofertantii care fac dovada constituirii garantiei de participare prin prezentare OP ca dovada a viramentului bancar trebuie sa prezinte OP-ul semnat si stampilat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Formular 1.Oferta va fi respinsa cainacceptabila in cazul in care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, conform art.33, alin (3), lit b.din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractuluide achizitie publica fara TVA. Modul de constituire: prin orice instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(in original) care va deveni anexa la contract (scrisoare de garantie de buna executie), sau prin retineri successive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevedire art. 90 din HG 925/2006. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun accord.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 180 SI ART. 181 DIN O.U.G. NR. 34/2006:1.Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5;In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formular 6;3.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In cazul in care figureaza inscrise in Certificat de atestare fiscala obligatii de plata restante oferta va fi respinsa ca inacceptabila.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, in original/ copie legalizata / copie certificata in conformitate cu originalul, semnata si stampilata, nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. 4 din HG 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin. 3 din Ordinul nr. 509/2011.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care figureaza inscrise in Certificat de atestare fiscala obligatii de plata restante oferta va fi respinsa ca inacceptabila.5. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertei;6. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la datalimita de depunere a ofertei;II.CONFIRMAREA PARTICIPARII LA PROCEDURA CU RESPECTAREA REGULILOR REFERITOARE LA CONCURENTA: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui. ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 7;III. NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69 ind 1 DIN O.U.G. NR. 34/2006: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 din OUG nr. 34/2006, aprobatacu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 8;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: ing. Adrian Toca, Viceprimar: Sircuta Liviu, Secretar: Roman Gabriel, Responsabil achizitii si Presedintele Comisiei de evaluare: Roman Gabriel, Membrii comisiei de evaluare: Gazdovici Adalbert Gabriel ? membru, Groza Florin ? membru.IV. CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURADeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 9;Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, conform art 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP exceptand documentele emise de catre ofertant care se vor prezenta in original (Formularul 5, Formularul 6, Formularul 7, Formularul 8 si Formularul 9).Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.In cazul neprezentarii (lipsei)oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este posibila completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertei. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa urmatoarele: ca ofertantul nu se afla in starea prevazuta de art. 181, lit. a din OUG34/2006(in speta, faliment), nume complet, sediul, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru persoanele juridice straineSe solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.In cazul neprezentarii (lipsei) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este posibila completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocieriiCifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) in valoare de minim/cel putin 482.790 lei.In vederea demonstrarii cifrei medii de afaceri globale, se vor prezenta bilanturile contabile pentru anii 2011, 2012 si 2013 vizate si inregistrate la organele abilitate.Mentionam faptul ca pentru anul 2013 ofertantii care nu pot prezenta bilantul contabil vizat si inregistrat, pot prezenta orice alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei de calificare solicitata.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede vor utiliza ratele de schimb medii anuale lei-valuta stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu). Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM.Completare Formular F10.Completare Formular F16., Cap. ec. si fin a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura rel. juridice existente intre ofertant si pers. respectiva (conf.art.186 din OUG 34/2006 si art.11 indic.1 din HG 925/2006). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia ec si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prez. unui angaj. ferm al pers.resp , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp. ofertantului res. fin. invocate. Pers. care asigura sust. fin. nu trebuie sa se afle in situatia care det. excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, 181 literele a, c indice 1 si d si art. 69 indice 1din OUG 34/2006. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri sau cea privind experienta similara, va fi indeplinita in intregime de o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Experienta similaraPentru dovedirea experientei similare, ofertantii trebuie sa indeplineasca urmatorul nivel minim: prezentarea dovezii ca au fost efectuate in baza a minim un contract sau a maxim doua contracte, furnizari cu obiect similar cu o valoare cumulata de minim 241.395 lei fara TVA. Pt. conversia in lei a valorilor prezentate in alte valute se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR, mentionam faptul ca se ia in considerare si cursul BNR comunicat la data publicarii invitatiei de participare.Dovada indeplinirii acestei experiente similare se face, obligatoriu, cu certificate/documente (constator/recomandare/PV receptie sau orice alte documente doveditoare) emise de beneficiar din care sa reiasa furniz. de produse similare. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, op ec nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse similare se realizeaza printr-o declaratie a op ec., Se vor prezenta in original Fise de experienta similara pentru livrarile de produse similare care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica ? Formular 11. Dovada indeplinirii acestei exp. similare se face, in mod obligatoriu, cu certificate /documente (constator / recomandare /PV de receptie sau alte doc.doveditoare) emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse similare. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Recomandarea din partea beneficiarului/ Certificare de buna livrare din partea beneficiaruluitrebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) denumirea contractului, valoarea acestuia, perioada de derulare;b) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;, Operatorii economici trebuie sa prezinte o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani. Ultimii trei ani se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor. Lista principalelor livrari de produse similare trebuie sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2014 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer