Achizitie publica - ?ACHIZITIONARE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL SI TRACTOR AGRICOL PENTRU COMUNA VIILE SATU MARE, JUDETUL SATU MARE?
Detaliu pentru invitatia numarul 357338
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357338/04.02.2014
Denumire contract: ?ACHIZITIONARE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL SI TRACTOR AGRICOL PENTRU COMUNA VIILE SATU MARE, JUDETUL SATU MARE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VIILE SATU MARE (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI VIILE SATU MARE)Cod fiscal: 3896640, Adresa: loc. Viile Satu Mare, str. Republicii nr 1, jud Satu Mare, Viile Satu Mare, Telefon: 0261754224, Fax: 0261754224
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Viile Satu Mare, str. Republicii nr 1, jud Satu Mare, Viile Satu Mare, Romania, cod postal: 447360, telefon: +40 0261754224, fax: +40 0261754224, persoana de contact: Str. Republicii, nr.1, Viile Satu Mare, 447360, jud. Satu Mare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei, loc. Viile Satu Mare, str. Republicii nr 1, jud Satu Mare, Viile Satu Mare, Romania, cod postal: 447360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ACHIZITIONARE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL SI TRACTOR AGRICOL PENTRU COMUNA VIILE SATU MARE, JUDETUL SATU MARE?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare in vederea implemetarii proiectului finantat prin PNDR, Masura 4.1 , submasura 41.322: LOTUL I: ACHIZITIONAREA UNUI UTILAJ MULTIFUNCTIONAL, LOTUL II: ACHIZITIONAREA UNUITRACTOR AGRICOL, pentru Comuna Viile Satu Mare, Judetul Satu Mare
II.1.6) CPV: 43300000-6 - Masini si echipament de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 454 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: LOTUL I: 5300 leiLOTUL II: 1300 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Se poate constitui si prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor si cu plata in numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul este I.M.M. va face dovada in conditiile Legii nr.346/2004.Contul de trezorerie in care se va constitui garantia de participare este RO19TREZ5465 006X XX00 2198, Trezoreria Satu MareIn cazulasocierii, garantia de participare se constituie in numele asocieriisi acopera toti asociatii.In situatia in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in euro/alta valuta, valaloarea acesteia va reprezenta echivalentul leu/valuta, la cursul valutar BNR de la data publicarii Invitatiei de participare.Neprezentarea garantiei de participare respectand cerintele de mai sus conduce la respingerea ofertei si descalificarea ofertantului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie- 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de furnizare ce urmeaza a fi incheiat. Modul de constituirea garantiei de buna executie a contractului de furnizare, in conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din HG nr. 925/2006, sub una din urmatoarele forme : -scrisoare de garantie bancara ? in original, - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.- in numerar la casieria autoritatii contractanteSe constituie : in termen de max. 5 zile de la semnarea contractului.Serestituie, dupa cum urmeaza: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. In situatia in care ofertantii doresc sa constituie garantia in euro/alta valuta valaloarea acesteia va reprezenta echivalentul leu/valuta, la cursul valutar BNR de la data constituirii acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2011, 2012, 2013), in masura in care informatiile respective sunt disponibile in acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica, conform art.185, alin.1, lit. C) din OUG 34/2006.Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 260000, 00 lei pentru LOTUL I si 65000 lei pentru LOTUL II.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a acestuia, conform art.188, alin.1, lit.a) din OUG 34/2006. Ofertantii vor face dovada furnizarii de produse in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 260.000 lei fara TVA- LOTUL I, respectiv 65000 LEI ? LOTUL II, la nivelul unui contract sau maxim de 2 contracte (cumulandu-se valoarea lor).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 14:22