Achizitie publica - Achizitionare utilaj pentru efectuarea operatiunilor de climatizare la aeronava
Detaliu pentru invitatia numarul 339866
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339866/22.11.2012
Denumire contract: Achizitionare utilaj pentru efectuarea operatiunilor de climatizare la aeronava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVACod fiscal: RO 10300854, Adresa: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251.416.860, Fax: 0251.411.112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Calea Bucuresti, nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200785, telefon: +40 251416860, fax: +4 0251411112, persoana de contact: MIRCEA OVIDIU DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A.Aeroportul CRaiova CaleaBucuresti Nr 325
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare utilaj pentru efectuarea operatiunilor de climatizare la aeronava
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui echipament destinat climatizarii aeronavelor.
II.1.6) CPV: 34960000-4 - Echipament aeroportuar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 452, 419 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da In cuantum de 4.524 lei . Valabilitatea oferte ? 90 zile de la data depunerii ofertelor. Se constituie conform HG 925/2006, Art. 86. - (1) prin: 1. Scrisoare de garantie bancara, conf. Formularului 4 2. O.P. in contul Autoritatii contractante, RO16RNCB0134041656690001, deschis la BCR Craiova sau fila CEC, 3. numerar , la casieria Autoritatii Contractante. 4. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Oertantul va face dovada achitarii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioda de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se returneaza conf. prev. OUG 34/2006. In conformitate cu art. 278¹ din OUG nr. 34/2006 , in situatia in care CNSC respinge o contestatie formulata de catre un potential ofertant, Autoritatea contractanta urmeaza sa retina contestatarului o anumita suma din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului. Art. 278¹*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: (...) b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie in cadrul RA Aeroportul Craiova: 1. Dumitru Mircea ? Director General/presedinte Consiliul Administratie2. Luminita Dascalu ? Director Economic3. Predescu Adrian ? Director Tehnic/membru Comisia de evaluare4. Golumbeanu Alin - membru Consiliul Administratie5. Giugea Anca - membru Consiliul Administratie6. Virdol Dan ? membru Consiliul Administratie7. Muresan Remus - membru Consiliul Administratie8. Poenaru Bogdan - membru Consiliul Administratie9. Chilom Dumitru ? presedinte Comisie de Evaluare10. Ciocnitu Doru ? sef serviciu Operativ (membru al comisiei de intocmire a documentatiilor de atribuire)11. Jianu Mirel ? sef serviciu Exploatare Tehnica (membru al comisiei de intocmire a documentatiilor de atribuire)12. Mustata Carmen ? membru Comisia de evaluare13. Simcelescu Ana ? membru Comisia de evaluareMembrii Consiliului Judetean Dolj: Ion Prioteasa ? Presedinte.1. Avram Cezar Gabriel2. Badea Marin3. Baragan Stelian4. Bercea Florea Georgica5. Bica Gheorghe6. Brezniceanu Alexandru7. Calin Cosmin Petrut8. Ceana Mihaela9. Ciurlin Costica10. Dinca Oana Manuela11. Drignei Daniel12. Dumitrache Silviu Ionut13. Durle Dumitru Cosmin14. Iovan Cristinel Nicusor Leonard15. Irinei Marin Ioan16. Ivanovici Laurentiu17. Marcea Marcel18. Marin Marian Viorel19. Marinescu Sofi Sabin20. Mituletu Constantin Florin21. Moise Simona22. Mosoiu Constantin23. Motoi Nichi Silviu24. Neata Breciuga Mihail Adrian25. Odolbasa Victor26. Paloiu Marian Dqaniel27. Gaina Florea28. Soare Mihai29. Stancu Florinel30. Stoica Stefan Bucur31. Tarnita Daniela32. Tanasescu Alina Elena33. Ursu Andrei Tudor34. Vasile Dorin Cosmin35. Vaduva Fanel36. Voiculescu IonPrezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileUlterioare - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 8- Prezentare declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare / Formularele 16- Declaratii privind calitatea de participant - Formularul 17- Prezentare Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta, conf. Ordin 314/2010- Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP teritoriala din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertei, in original sau copie legalizata* si sub forma de copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul* ;
- Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii oferteiCertificatele vor fi prezentate sub forma de original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul* Persoane juridice/ fizice Cerinte obligatorii : Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului respectiv este cuprinsa Furnizarea de produse similare, care fac obiectul prezentei achizitii.Documente solicitate: - Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, continand datele reale si actualizate la data limita de depunere a ofertelor. (In cazul in care operatorul economic uzeaza de art.11 (4) din HG 925/2006, certificatele pot fi eliberate si dupa data deschiderii ofertelor intermenul solicitat de autoritatea contractanta.)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului, inscris in documentele de mai sus, se va atasa imputernicirea semnata de reprezentantul legal, in originalPersoane juridice straineDocumente solicitate : - documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, traduse in limba romana .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Alte informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: - Agrementare AACR - Conf. Ordinului Ministrului Transporturilor si Infrastructurii nr. 479/2010, privind autorizarea aerodromurilor civile, ofertantul trebuie sa fie atestat de Autoritatea Aeronautica Civila Romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 aniCerinta obligatorie: - declaratie cu principalele furnizari de produse similare in ultimii 3 aniLista cu principalele furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, date de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul unei asocieri, aceste informatii se vor completa de catre Lider si vor include produsele livrate de catre toti membrii asociatiei in ultimii trei ani, Informatii privind experienta similaraCerinta minima: - Ofertantul va face dovada a cel putin unui contract similar.Pentru demonstrarea experientei similare: Cel putin 1 recomandare de la un beneficiar al unui contract similar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Recomandarile se vor depune sub forma de original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul*, AsociereAcordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna.Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt subcontractate Autoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului, In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici, fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte acest certificat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 08:36