Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE UTILAJE AGRICOLE : TRACTOR


Detaliu pentru invitatia numarul 288668
Autoritate contractanta
COMUNA CANDESTI (PRIMARIA CANDESTI)
Cod de identificare fiscala: 4402663
Adresa: CANDESTI, Candesti
Telefon: 0245/240123
Fax: 0245/240123
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIONARE UTILAJE AGRICOLE : TRACTOR
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ?ACHIZITIONARE UTILAJE AGRICOLE : TRACTORSI TOCATOR RESTURI VEGETALE?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.04.2011 15:07
Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Candesti, str. principala, comuna Candesti, judetul Dambovita
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Candesti, str. principala, comuna Candesti, judetul Dambovita
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 120, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl de eligibilitate;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Decl priv neincadrarea in sit prev la art. 181 din OUG 34/2006;Docum.atestare plata imp si taxe catre bugetul consolidat;Docum.atestare plata imp si taxe locale;Decl priv calit de particip la procedura;Certif inregistrare ORC;Certif constatator ORC;Informatii generale;Bilant 2007, 2008, 2009;Decl priv lista princip livrari in ultimii 3 ani;Autoriz de la produc priv dreptul de comercializare; Copie contract de service cu o unitate autorizata; Certificat de calitate; declaratie de conformitate;Certif ISO 9001;Decl priv partea din contr care sunt indepl de subcontractanti si specializ acestora;Decl priv partea din contr care sunt indepl de asociati si specializ acestora.
atasata in SEAPa)Valoarea garantiei de participare este de 1200 lei, valabila minim 90 de zile.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer