Achizitie publica - ACHIZITIONARE UTILAJE AGRICOLE
Detaliu pentru invitatia numarul 340500
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340500/04.12.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE UTILAJE AGRICOLE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Carasova (Primaria)Cod fiscal: 3227661, Adresa: Strada Principala nr. 274, Carasova, Telefon: +40 0255232000, Fax: +40 0255232406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala nr. 274, Carasova, Romania, cod postal: 327065, telefon: +40 0255232000, fax: +40 0255232406, persoana de contact: VESCAN FLORIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante - sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE UTILAJE AGRICOLE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE UTILAJE AGRICOLE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 551.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este in cuantum de 5.000, 00 lei. Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei pana la data si ora deschiderii ofertelor. Echivalenta leu/valuta pentru constituirea garantiilor de participare in alte monede este data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei: - prin ordin de plata sau fila CEC, confirmate de banca emitenta;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.- in numerar la caseria autoritatii contractante.In orice situatie, garantia trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Garantia constituita prin virament bancar se considera depusa in momentul intrarii efective in contul autoritatii contractante a sumei respective.Ofertantul pierde garantia in urmatoarele cazuri: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare, se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituiriigarantiei de buna executie.Garantia, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publicacu ofertantul desemnat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Orice oferta care nu este insotita de garantie va fi respinsa.Pt. IMM se va plati garantia la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare Formular nr. 2 din sectiunea Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Cerinta obligatorie: completare Formular nr. 2.1 din sectiunea Formulare3.Declaratie privind conflictul de interese-Ofertantul prezinta o declaratie conform Formularului nr. 2.2. In situatia in care exista persoane conform prevederilor art. 691 din O.U.G. 34/2006 ofertantul va fi exclus de la procedura.Aceasta conditie de calificare este valabila si obligatorie si pentru subcontractanti.Precizam ca persoanele cu functie de conducere in cadrul institutiei sunt: primar RADAN MIHAI, viceprimar NEAGUL PETRU, secretar VERNICA MARIA, contabil MIHAILA MARIA, responsabil serviciu agricol BOBAR ADRIAN, responsabili buget ? Consiliul Local compus din: BOCSAN PETRU, BOGDAN PETRU, CURIAC GHEORGHE, CURIAC NEDELCU, FRANA IVAN, GHERA GIURECI SLOBODAN, GHERA NICOLAE, IFCA ILIE NICOLAE, JIGMUL GHEORGHE, NEAGUL PETRU, PERESCU IOAN, SIMA MARTIN, VORGA MARTIN.4.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusivcele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul.-Din certificatele de atesare fiscala trebuie sa rezulte faptul ca la datascadentei de plata anterioara deschiderii ofertelor (25 ale lunii anterioare lunii in care se deschid ofertele) ofertantul nu are obligatii exigibilede plata a impozitelor si taxelor catre stat.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Prezentarea unei declaratii cf. Formularul nr. 3 din care sa rezulte calitatea departicipant la procedura (unic contractant, subcontractant, asociat etc) a operatorului economic.6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: completare Formular nr. 3.1 din sectiunea Formulare Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului competent (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor decalificare).1.Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit2. Sa dovedeasca ca ofertantul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, din care sa rezulte ca este operativa in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.3. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (daca e cazul): Formular nr. 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARA : - Ofertantul va prezenta dovada privind incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 1 livrare de produse similara mai mare sau egala cu 300.000 lei fara TVA.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line, ca anexa a prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 23:10