Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE UTILAJE AGRICOLE:TRACTOR SI TOCATOR RESTURI VEGETALE


Detaliu pentru invitatia numarul 292094
Autoritate contractanta
COMUNA CANDESTI (PRIMARIA CANDESTI)
Cod de identificare fiscala: 4402663
Adresa: CANDESTI, Candesti
Telefon: 0245/240123
Fax: 0245/240123
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIONARE UTILAJE AGRICOLE: TRACTOR SI TOCATOR RESTURI VEGETALE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIONARE UTILAJE AGRICOLE: TRACTOR SI TOCATOR RESTURI VEGETALE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.04.2011 16:56
Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Candesti, str. principala, comuna Candesti, judetul Dambovita
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Candesti, str. principala, comuna Candesti, judetul Dambovita
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 120, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl de eligibilitate; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Decl priv neincadrarea in sit prev la art. 181 din OUG 34/2006; Docum atestare plata imp si taxe catre bugetul consolidat; Docum atestare plata imp si taxe locale;Decl priv calit de particip la procedura;Certif inregistrare ORC;Certif constatator ORC; Informatii generale; Bilant 2007, 2008, 2009;Decl priv lista princip livrari in ultimii 3 ani; Autoriz de la produc priv dreptul de comercializare; Copie contract de service cu o unitate autorizata; Certificat de calitate; Decl de conformitate; Certif ISO 9001; Decl priv partile din contract care sunt indepl de subcontractanti si specaliz acestora; Decl priv partile din contract care sunt indepl de asociati si specaliz acestora;
atasata in SEAPValoarea garantiei de participare este de 1200 lei, valabila 90 de zile
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer