Achizitie publica - Achizitionare utilaje si accesorii in vederea intretinerii si ingrijirii pasunilor de pe raza Comunei Pietroasa
Detaliu pentru invitatia numarul 339729
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339729/20.11.2012
Denumire contract: Achizitionare utilaje si accesorii in vederea intretinerii si ingrijirii pasunilor de pe raza Comunei Pietroasa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIETROASA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PIETROASA BIHOR)Cod fiscal: 4641326, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR.253, JUDETUL BIHOR, Pietroasa, Telefon: 0259-325811, Fax: 0259-325817
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR.253, JUDETUL BIHOR, Pietroasa, Romania, cod postal: 417365, telefon: +40 259325817, fax: +40 259325800, persoana de contact: Scrofan Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI PIETROASA, STR. PRINCIPALA, NR.253, JUDETUL BIHOR,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare utilaje si accesorii in vederea intretinerii si ingrijirii pasunilor de pe raza Comunei Pietroasa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare utilaje si accesorii in vederea intretinerii si ingrijirii pasunilor de pe raza Comunei Pietroasa (1 buc. tractor (minim 66 kw); 1 buc. Remorca (5 tone); 1 buc. Buldoexcavator.)
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 10.000 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO71TREZ0785006XXX001219 deschis la Trez. Beius, CIF AC: 4641326Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4279lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).2. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2.3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului A3.4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre toti ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz).Persoanele cu functie de conducere si decizie din cadrul institutiei sunt: Primar ? PILEA CORNEL, Viceprimar LAZA IONEL-ALIN, Secretar ?ICA ADRIANA, CONTABIL Boc Ana Maria, Membrii consiliului local Banciu Viorel, Criste Sorin-Viorel, Corb Gheorghe, Coste Aurel, Coste Viorel, Denu?a Cornel, Dreana ?Boldica Ioan, Flutur Aurel Tanase, Jude Viorel Dan, Laza Ionel Alin, Nastor Ioan Gheorghe, O?vat Saveta, Tomu?iu Vasile, Alte persoane care semneaza, contrasemneaza sau care ar putea fi implicate in procesul de evaluare al ofertelor pentru prezenta procedura Scrofan Alina-Anca, Dan Rodica Zoia, Dolga Adriana Alina, Matei Cornelia.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul A5. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 1.000.000 lei.Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/eurocomunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor furnizari (relevante) din ultimii 3 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba furnizat, unul sau maxim 3 contracte similare (Utilaje excavatoare; Tractoare; Remorci)a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 500.000 lei, insotite de proces verbal de receptie a produselor si recomandare din partea beneficiarului.Se va prezenta: copie/copii conform cu originalul dupa partile relevante din contractul/contractele care dovedeste/dovedesc experienta similara, insotit/insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul;proces-verbal de receptie a produselor;recomandare din partea beneficiarilor pentru furnizarile stipulate mai sus, indiferent de valoarea contractelor. Recomandarea trebuie sa se refere cel putin la urmatoarele: denumirea, sediul, persoana de contact a autoritatii contractante, denumirea, sediul, cod fiscal, numar in registrul comertului al operatorului economic, denumirea si ob contr., Declara?ie referitoare la echipamentele tehnice., PersonalSe vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca faptulca are personal de conducere si personal pentru punerea in func?iune a utilajelor si echipamentelor. Se va prezenta CV-ul persoanelor mai sus amintite.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 11:21