Achizitie publica - achizitionare vaccin pentru uz veterinar
Detaliu pentru invitatia numarul 343254
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343254/27.02.2013
Denumire contract: achizitionare vaccin pentru uz veterinar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR GIURGIUCod fiscal: 4791420, Adresa: Sos. Bucuresti nr.72, Giurgiu, Giurgiu, Telefon: 0246230491, Fax: 0246210442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Bucuresti nr.72, Giurgiu, Giurgiu, Romania, cod postal: 8375, telefon: +40 0246230491, fax: +40 0246210442, persoana de contact: Floarea Dima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DSVSA Giurgiu, soseaua Bucuresti , Nr. 72, Jud. Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitionare vaccin pentru uz veterinar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitonare vaccin pentru uz veterinar : vaccin anticarbunos : tuberculina bovina ; tuberculina aviara
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte : Lotul 1 :395.40 lei;; Lotul 2.: 420 lei ; Lotul 3:800 lei. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un document de garantare emis in conditiile legii de o societate de bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original , in cuantumulprevazut inprezenta documentatie.Pentru alte valute se va aplica cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va avea valabilitatea de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata.Contul in care se va vira garantia de participare esteRO09TREZ3215005XXX000123 DESCHIS LA Trezoreria Giurgiu, Jud. Giurgiu , beneficiar DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR GIURGIU ;Cod Fiscal 4791420: Garantia se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC comform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG/34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG/34/2006(se va completa formularul atasat)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. (se va completa formularul atasat)Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese ) din OUG 34/2006 (se va completa formularul atasat).Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante , : Patentasu Petre ? director executiv ; Coporan Gheorghe ? director executiv adjunct ;Nitoi-Moise Ion ? sef serviciu economic si administrativ ; Copaceanu Nicoleta ?consilier Juridic Dr. Balescu Anca-Serv. Sanatate animala ;Dr. Iliescu Cornelia- Consilier superior ? Comp.Farmacovigilenta; Dima Floarea ? Ref. Superior ? comp. Investitii AchizitiiCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , precum si aa contributiei pentru asigurari sociale de sata, formular tipeliberat de autoritatile competente , din care sa reasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Declaratie privind calitatea de participant la procedura.( se va completa formularul atasat )Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (se va completa formularul atasat ).Documentele emise in alta limbadecit limba Romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limbaromana.Toate documentele vor fi inoriginal sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?vor avea , pe linga semnatura , mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertuluide pe linga camera de Comert si Industrie Teritoriala-(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) datele inscrise in acest document sa fie reale/actualela data limita de depunere aofertelor.Autorizatie de comercializare sau autorizatie de fabricatie pe fiecare produs in parte, conform Ordinului ANSVSA nr.187/2008 pentru aprobarea Normelor Sanitar veterinareprivind Codul produselor medicale copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Pentru persoanele juridice/fizice straine: 1. Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrae ca persoana juridica in conformitate cu legile din tara in care ofertantul este rezident.2. Acte (original si copie )din care sa rezulte calitatea de operator economicinregistrat si autorizat sa comercializeze produsele care fac obiectul achizitiei : statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organele competente din tara de origine a ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Fisa informatii generale ? situatia privind cifera de afaceri pe ultimi trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani continind valori , perioada de livrare, beneficiari Certificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 10:34