Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de echipamente, rechizite si materiale consumabile


Detaliu pentru invitatia numarul 333604
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Numar invitatie: 333604/13.08.2012
Denumire contract: Achizitionareade echipamente, rechizite si materiale consumabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Romania - Registratura.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Romania - sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionareade echipamente, rechizite si materiale consumabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionareade echipamente, rechizite si materiale consumabile
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411, 901.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de Lot 1:5200 lei, Lot 2:1100, Lot 3:1800 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare?90 zile calendaristice, de la data limita a depunerii ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art 86, 87. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma Lot 1:2638, 12, Lot 3:922, 21 conform art. 278^1*) alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 9. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, conf. formular nr. 10. Garantia de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1Ac) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal: Eduard Hellvig - ministru, Valentin Trifan - secretar general adj, Alina Dinca - director general, Alexandru Chirca-Sef Serviciu, Mihai Calota - director general, Mihnea Bosco - consilier-formular 1Ce) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Bf) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara, in care se depun ofertele;g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)h)pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. a)Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de drumuri si/sai poduri).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.(in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa ca operatorul economic a avut o cifra medie globala, pe ultii 3 ani de minim pentru LOT 1:500.000 LEI, LOT 2:100.000 LEI, LOT 3:180.000 LEI.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE., Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2010\2, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente contabile echivalente.(decl.fiscala, balanta de verificare)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele contracte de furnizare din ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)., Prezentarea fiselor de experienta similara din care sa reiasa ca operatorul economic a furnizat maxim 3 contracte similare, in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu LOI 1:200.000 lei;LOT 2:50.000 lei;LOT 3:90.000 lei Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii ale elementelor relevante ale contractelor (denumirea contractului, denumirea operatorilor, valoarea si durata acestora), procese-verbale de receptie, recomandari din partea beneficiarilor. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei au obligatia de a efectuta conversia in lei si euro, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., Informatii privind subcontractantii. Subcontractantii vor completa declaratia pe proprie raspundere prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ISO 9001 sau echivalent ofertant (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), ISO 27001 sau echivalent ofertant (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in format electronic pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer