Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de materiale consumabile (tonere) pentru Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007 ? 2013.


Detaliu pentru invitatia numarul 348841
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 348841/19.06.2013
Denumire contract: Achizitionareade materialeconsumabile (tonere) pentru Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007 ? 2013.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111478, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Vlad Moaca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionareade materialeconsumabile (tonere) pentru Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007 ? 2013.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionareade materialeconsumabile (tonere) pentru Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007 ? 2013, din bugetul de AT 2013
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 375 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1880 lei. Perioada de valabilitate 90 zile calendaristice incepand cu termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art 86 si 87 din H.G.925/2006. In cazul constituirii prin Scrisoare de garantie bancara?completare Formularul nr. 14. In conformitate cu prevederile art.278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 cu modificari si completari, in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia pe fond, autoritatea contractanta va retine 943, 75 ron. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti R03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006. Echivalenta pentru o garanie de participare depusa in euro se va face la cursul declarat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 1;b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 2;c) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - art. 46 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul 5;d) Declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire, in conformitate cu art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu functie de decizie care au legatura cu prezenta procedura: Liviu Nicolae Dragnea - ministru;Shhaideh Sevil, Secretar de stat;Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de stat;Niculescu Marian, Secretar General;Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;Rusnac Melania, Director, Directia Buget, Financiar Contabilitate;Vasile Ionela, Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;Coman Laura, Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice;Friptu Gabriel Laurentiu, Director general, Directia Generala Programe Europeane;Coporan Iuliana Camelia, Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;Surcel Cornelia Doina, Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;Surdeanu Catalin Virgiliu, Director, Directia AM POR;Idu Pompilia, Sef birou, Biroul evaluare program;Caprian Laurentiu, Sef Serviciu, Serviciul contractare axe proioritare;Tigau Bogdan, Sef Serviciu, Serviciul asistenta tehnica si relatia cu organismele intermediare;Radu Luiza Nicoleta, Sef serviciu, Serviciul planificare;Hertzog Iulia Stela, Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana;Glavan Ioana Cristina, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-BG;Cristea Oana Veronica, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-SE;Popescu Daniela Antoaneta, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD;Dobrota Carmen Elena, Director, Directia pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative;Vladoi Janina Mirela, Sef Birou, Biroul verificare la fata locului;Baly Roxana Elena, Sef Serviciu, Serviciul Management Financiar;Zezeanu Luminita, Director, Directia Autorizare Programe;Voicu Gina Adela, Sef Serviciu, Serviciul Autorizare Programul Operational Regional;Lupu Oana Monica, Sef Serviciu, Serviciul Verificare Achizitii Publice si Conflict de Interese POR;Muresan Irina Oana, Sef Serviciu, Serviciul Autorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;Costea Corina, Director, Directia Plati si Contabilitate;Voicu Daniel, Sef serviciu, Serviciul plati programe;Epure Iuliana, Sef serviciu, Serviciul contabilitate programe;Chiriacescu Cristina, Sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational;Paraschivescu Nicoleta, Sef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe;Stoica Roxana, Sef serviciu, Serviciul Urmarire si Recuperare Creante Nereguli;Tudorache Diana Gabriela, Director, Directia control prim nivel;Muceanu Theodora, Sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli FEDR si IPA;Enache Marieta, Sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli ENPI;Baicoianu Lucia Ioana, Director, Directia monitorizare;Nicolaescu Daniel Valentin, Sef serviciu, Serviciul monitorizare POR;Calotita Gina Alexandra, Sef serviciu, Serviciul monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;Teodorovici Bogdanel Madalin, Director, Directia constatare stabilire nereguli;Vasiliu Marius Mihai, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? POR;Radutiu Mihai, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli - Programe Cooperare Teritoriala Europeana si Programe PHARE;Tanasoff George Valeriu, Sef Serviciu, Serviciul constatare si stabilire nereguli PODCA;Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena, Sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene;Ghergut Mihaela Tamara, Sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europene, Formular 4.e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Formular 3;f) Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale - in conformitate cu art. 181. lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale, din luna anterioara lunii in care se depun ofertele; Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul". Informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificat trebuie sa rezulte ca, ofertantul are in domeniul de activitate codul CAEN corespunzator obiectului contractului.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 188.000, 00 lei, raportati la data limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra medie globala a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati. In cazul ofertelor comune(depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra de afaceri globala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca insumare a mediilor aritmetice anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociati., Pentru a nu restrictiona participarea la procedura de atribuire in cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/ 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea mostrelor din toate materialele solicitate odata cu oferta sa.Mostrele se solicita in vederea stabilirii conformitatii cu prodsul/produsele ce fac obiectul contractului doar pentru acele produse de serie ce sunt identice cu cele ce fac obiectul achizitiei publice, respectiv care vor fi livrate.Lipsa unei singure mostre duce la descalificarea ofertei ca fiind neconforma., Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 (trei) ani. Lista principalelor furnizari de de produse similare in ultimii 3 (trei) ani. Autoritatea Contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se va realiza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic, ce va fi probata cu documente justificative in cazul castigarii procedurii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer