Achizitie publica - Achizitionarea de rechizite de birou pentru serviciile beneficiare de asistenta tehnica in cadrul POR
Detaliu pentru invitatia numarul 355587
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355587/12.11.2013
Denumire contract: Achizitionareade rechizite de birou pentru serviciile beneficiare de asistenta tehnica in cadrul POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111555, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Laura Maciuceanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice din str. Apolodor nr. 17, latura Nord- Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionareade rechizite de birou pentru serviciile beneficiare de asistenta tehnica in cadrul POR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 26
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui acord cadru pentru o perioada de 26 de luni in vederea achizitionarii de rechizite de birou.
II.1.6) CPV: 39263000-3 - Articole de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 756.78 - 257, 959.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG nr. 925/2006, art86 si 87, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original- formular 9. Garantia de participare va fi de 5150 lei. Gar de part se va restitui in conf cu HG 925/2006, art.88. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI26369185. Dovada constit gar. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valab gar. de part. va fi de 60 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul declarat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Dovada constit gar. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) si cu prevederile art. 90 alin. din HG nr. 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conform cu prevederile HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- formular nr. 12.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; -formular nr. 23.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente;4.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente. Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- formualr nr. 36.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006. - formular nr. 4Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul.Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Liviu Nicolae Dragnea ?Viceprim ministru, MinistruShhaideh Sevil, Secretar de stat;Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de stat;Niculescu Marian, Secretar General;Mihaela Dinca, Secretar General Adjunct;Boldea Cristian Robert, Secretar General Adjunct;Rusnac Melania, Director Director general, Directia generala management financiar, resurse umane si achizitii;Vasile Ionela Director general, Directia generala avizare, contencios, relatia cu Parlamentul si dialog social;Mihaela Voinea, Coordonator, Diretia Achizitii Publice;Mitroi Jana, Director, Directia resurse umaneDobre Mihai Alexandru, Manager public, Directia resurse umaneDontu Cristinel $tefan, $ef serviciu, Serviciul resurse umaneSachelari Oana, Sef serviciu, Serviciul Buget, Directia buget, financiar, contabilitateZarnoianu Eugenia, $ef serviciu, Serviciul financiar contabil, Directia buget, financiar, contabilitateNica Valeria Catalin, $ef serviciu, Serviciul IT, Directia generala management financiar, resurse umane si achizitiiGheorghe Marius, $ef serviciu, Serviciul contenciosBalan Catalin, $ef serviciu, Serviciul avizareCiomag Atanase Dorin, $ef serviciu, Serviciul dialog social si relatia cu parlamentulCucos Elena Ramona, $ef birou, Biroul relatia cu ParlamentulFriptu Gabriel Laurentiu, Director general, Directia Generala Programe EuropeneCoporan luliana ? Camelia Director general adjunct, Directia Generala Programe EuropeneSurcel Cornelia Doina, Director general adjunct, Directia Generala ProgrameSurdeanu Catalin Virgiliu Director, Directia AM PORIdu Pompilia Sef birou, Biroul evaluare programCaprian Laurentiu, Sef serviciu, Serviciul contractare axe prioritareTigau Bogdan, Sef serviciu, Serviciul asistensa tehnica si relatia cu organismele intermediareRadu Luiza Nicoleta, Sef serviciu, Serviciul planificareHertzog lulia Stela Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala EuropeanaGlavan loana Cristina, Sef serviciu, Serviciul AM RO-BGCristea Oana Veronica, Serviciul AM RO-SEPopescu Daniela Antoaneta, Sef serviciu, Serviciul AM RO-UAMDDobrota Carmen Elena Director, Directia pentru dezvoltarea capacitatii administrativeVladoi Janina Mirela Sef birou, Biroul verificare la fata loculuiBaly Roxana Elena Sef serviciu, Serviciul management financiarZezeanu Luminita Director, Directia autorizare programeVoicu Gina Adela Sef serviciu, Serviciul autorizare programul operational regionalEnescu-Florica Gheorghe-Leonard Sef serviciu, Serviciul verificare achizitii publice si conflict de interese PORMuresan Irina Oana Sef serviciu, Serviciul autorizare programe de cooperare teritoriala europeanaCostea Corina Director, Directia plati si contabilitateVoicu Daniel Sef serviciu, Serviciul plati programeEpure luliana, Sef serviciu, Serviciul contabilitate programeChiriacescu Cristina, Sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operationalParaschivescu Nicoleta, Sef birou, Biroul Control Financiar Preventiv ProgrameStoica Roxana, Sef serviciu, Serviciul Urmarire si Recuperare Creante NereguliTudorache Diana Gabriela, Director, Directia control prim nivelMuceanu Theodora, Sef serviciu, Serviciui verificare cheltuieli FEDR si IPAEnache Marieta Sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli ENPlBaicoianu Lucia loana - Director, Directia monitorizareNicolaescu Daniel Valentin Sef serviciu, Serviciul monitorizare PORCalotita Gina Alexandra Sef serviciu, Serviciul monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala EuropeanaTeodorovici Bogdanel Madalin Director, Directia constatare si stabilire nereguliVasiliu Marius Mihai Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? PORRadutiu Mihai Sef serviciu Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? Programe Cooperare TeritorialaEuropeana si Programe PHARETanasoff George Valeria $ef serviciu, Serviciul constatare si stabilire nereguli PODCARacovita Jalova Voinea Maria Magdalena $ef serviciu, Unitatea autoritati Nationale pentru programe europeneGhergut Mihaela Tamara, $ef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europeneBobarnac Laura Liliana, $ef serviciu, Serviciul Autoritatea Comuna de Management pentru ProgramulOperational Comun , Bazinul Marii Negre 2007 - 2013". Se va prezenta certificat conform art. 183 din OUG 34/2006 -in original sau copie conform cu originalulCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantul a livrat un contract sau maxim 3 contracte in valoare cumulata de cel putin 59756, 78 lei. Curs EURO (mediu anual leu/valuta comunicat de BNR )de referinta ce se va avea in vedere pentru echivalenta este pentru :2010:1 euro-4, 2099; 2011:1 euro 4, 2379; 2012:1 euro-4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 14:46