Achizitie publica - achizitionarea serviciilor de proiectare (faza Proiect Tehnic), a lucrarilor de executie (amenajare sala RMN ) si a dotarii Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea cu un aparat de rezonanta magnetica 1,5 T
Detaliu pentru invitatia numarul 337510
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337510/16.10.2012
Denumire contract: achizitionareaserviciilor de proiectare (faza Proiect Tehnic), a lucrarilor de executie (amenajare sala RMN ) si a dotarii Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea cu un aparat de rezonanta magnetica 1, 5 T
Stare procedura: Suspendata(din 26.10.2012 11:13)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: REPUBLICII 33, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REPUBLICII 37, camera 46 Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Republicii nr.37 camera 33 Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitionareaserviciilor de proiectare (faza Proiect Tehnic), a lucrarilor de executie (amenajare sala RMN ) si a dotarii Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea cu un aparat de rezonanta magnetica 1, 5 T
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionareaserviciilor de proiectare (faza Proiect Tehnic), a lucrarilor de executie (amenajare sala RMN ) si a dotarii Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea cu un aparat de rezonanta magnetica 1, 5 T1.099.096, 30 Euro cu TVA la cursul de 4, 5037 lei/euro aferent 20.09.2012, adica 4.950.000 lei cu TVA, respectiv3.991.935, 48 lei fara TVA din care: - 36.290, 31 lei fara TVA ? servicii proiectare- 362.903, 23 lei fara TVA ? executie de lucrari- 3.592.741, 94 lei fara TVA ? dotare cu echipamente medicale
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 991, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
75.897 lei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. In situatia unei eventuale contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta contestatorului se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1), lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA si in conformitate cu art.90 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager ? Dr. Carp Gheorghe, Director Financiar ? Ec. Maghiar Marcel, Sef Comp TAAp ? Corbu Florina, Sef SAPCA Iurcov Bogdan, Ec Bibart Cosmin, Dr. Toc Liana, Dr. Rotaru Monica, Dr. Straciuc Oreste, Ing. Gherman Sorin, Ing. Abrudan Teodor, Ing. Marzac MarianPrezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii (1): ? In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.? In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Referitor la asociere/angajament ferm de sustinere din partea unui tert: ? Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fiind obligati sa depuna in acest caz acordul de asociere completat conform Formularului nr. 5 ? Model ACORD DE ASOCIERE, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa prezinte acordul de asociere in forma legalizata (Legalizarea documentului se va face de catre un notar public, conform legii 96/1995 actualizata) inainte de semnarea contractuluiIn cazul unei asocieri, cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriilor de calificare si selectie referitoare la situatia personala trebuie indeplinite de catre fiecare asociat. Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare dintre asociati. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice servicii de proiectare/lucrarile/produse si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor;
- ca nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment).Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Pentru aparatura medicala ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractant va prezenta aviz de la Ministerul Sanatatii valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si avizCNCAN. Se va prezenta autorizatie de furnizare si autorizatie de instalare, manipulare si punere in functiune emisa de catre CNCAN valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Persoane juridice /fizice Straine : Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate conform legislatiei in vigoareForma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Referitor la asociere/angajament ferm de sustinere din partea unui tert: ? Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fiind obligati sa depuna in acest caz acordul de asociere completat conform Formularului nr. 5 ? Model ACORD DE ASOCIERE, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa prezinte acordul de asociere in forma legalizata (Legalizarea documentului se va face de catre un notar public, conform legii 96/1995 actualizata) inainte de semnarea contractului.Cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriilor de calificare si selectie referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare asociat. Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare dintre asociati.? In cazul unei asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati- respectiv subcontractantul, daca este cazul- detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea.? Cerinteleprivitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, nu pot fi indeplinite prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali 2009, 2010 si 2011, sa fie de minim 7.983.870, 96 lei Se vor prezenta Fisa de inform gen;copii certif pt conform cu orig dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2009, 2010 si 2011, inreg la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime oblig privind marimea cifrei de afaceri globale medie anuala. Doc emise de autoritatile legale competente, care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medie anuala (altele decat bilantul contabil, contul de profit si pierdere), trebuie sa fie depuse in original sau copie conform cu originalul.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de BCE pentru anul respectiv: AnCurs de schimb RON/EUR2009 4, 2363; 2010 4, 262; 2011 4, 323
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 aniLista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) care sa contina: -executia si finalizarea unor lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii, in valoare cumulata de minim 362.903, 23 lei fara TVA si care fac obiectuLista de lucrari +Formular de experienta similara pentru lucrarea solicitata, insotita de certificari din partea beneficiarilor pentru cele mai importante lucrari din care sa rezulte executia lucrarilor similare solicitate, valoarea acestora si durata .l unui contract de lucrari., Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) care sa contina un contract maxim doua contracte similare (aceasi natura si volum) din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri a carui valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 3.592.741, 94 lei fara TVA, .Se vor prezenta Lista cu dotari similare prezentei proceduri+Formular de experienta similara pentru produsele solicitate, insotite de documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea produselor similare solicitate si valoarea acestora., Experienta similara poate fi indeplinita prin prezentarea de contracte similare cu obiectul contractului in orice tip de combinatie., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia contractului prin care sa faca dovada ca dispune de personal specializat pe fiecare domeniu ce face obiectul prezentei proceduri (proiectare, executie, furnizare, instalare si punere in functiune).Se vor prezenta - lista cu personalul de specialitate solicitat la care se anexeaza pentru fiecare persoana nominalizata urmatoarele documente: -CV-uri in original ; -copii de pe diplome de studii si atestate cu mentiunea conform cu originalul; -copii dupa Contracte de munca sau contracte de colaborare cu mentiunea conform cu originalul; -angajamente, declaratii de disponibilitate in original privind implicarea in realizarea contractului. Pentru personalul muncitor solicitat se vor prezenta copii dupa contractele de munca si certificatele de calificare, vizate pentru conformitate cu originlul, Declaratie privind lista subcontractantilor, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora. Certificat ISO 9001/2008 pentru obiectul prezentei achizitii, sau echivalent , valabil la data deschiderii ofertelor ?copie conforma cu originalul. Nota: Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. In cazul mai multor asociati acestia vor prezenta certificate ISO aferente categoriilor de servicii de proiectare/lucrari/furnizare aparatura medicala pe care le vor executa in cadrul cotractului. Nu se accepta sustinerea ofertantului pentru certificate ISO acestea nefiind transmisibile.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat criteriului de evaluare respectiv. Pentru un alt pret decat pretul cel mai scazut se acorda ponderea astfel: Pn=(pret minim/pret n) x 65; pret n = un alt pret decat pretul cel mai scazut
Termen de executie
30
Descriere: Durata contractului (proiectare, executie, furnizare RMN, instalare si punere in functiune) exprimata in zile cu o durata minima realista de indeplinire a clauzelor contractuale este de25 zile respectiv termenul maxim acceptat pt realizarea obiectivului va fi data de 17.12.2012 (45 zile).P(n) = ((Dex. lucrare) minima/(Dex. lucrare)n) x 30
Termen de interventie
5
Descriere: autoritatea contractanta va puncta timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la locul defectiunii si sa constate problema, pentru a nu se intelege ca este inclusa si perioada necesara remedierii acesteia, perioada ce poate diferi de la o defectiune la alta; timp de interventie minim realist va fi de 6 ore, iar timp de interventie maxim acceptat va fi de 24 ore.P(n) = ((timp interventie minim) /(timp interventie)n) x 5
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 14:20