Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea si punerea in functiunea a unor echipamente necesare realizarii fluxului tehnologic de functionare a unui atelier de tamplarie in cadrul Penitenciarului Baia Mare.


Detaliu pentru invitatia numarul 340128
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARULBAIA MARE
Numar invitatie: 340128/26.11.2012
Denumire contract: Achizitionareasi punerea in functiunea a unor echipamente necesare realizarii fluxului tehnologic de functionare a unui atelier de tamplarie in cadrul Penitenciarului Baia Mare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARULBAIA MARECod fiscal: RO4006707, Adresa: jud.Maramures, Baia Sprie, str.Forestierului, nr.217, Baia Sprie, Telefon: +40 262214230, Fax: +40 262214231
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: jud.Maramures, Baia Sprie, str.Forestierului, nr.217, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100, telefon: +40 262214230, fax: +40 262214231, persoana de contact: CLAUDIA MURESAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Baia Mare, jud.Maramures, Baia Sprie, str.Forestierului, nr.217, Romania, cod postal: 435100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionareasi punerea in functiunea a unor echipamente necesare realizarii fluxului tehnologic de functionare a unui atelier de tamplarie in cadrul Penitenciarului Baia Mare.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionareasi punerea in functiunea a unor echipamente necesare realizarii fluxului tehnologic de functionare a unui atelier de tamplarie in cadrul Penitenciarului Baia Mare.
II.1.6) CPV: 43810000-4 - Echipament de prelucrare a lemnului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 757 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare totala 1167, 57 lei, pe fiecare lot in parte: LOT 1 = 328, 22 lei. LOT 2 = 720, 94 lei. LOT 3 = 118, 41 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 zile de la termenul (data) limita de depunere a ofertelor.NOTA: Data pentru care se determina echivalenta lei/EURO: 11.10.2012- 4, 5698 lei/euro.
Garantie de buna executie
3% din valoarea fara TVA a fiecarui contract. Se va mentiona faptul ca aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin. (1) si alin. (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011. Aceasta se poate constitui prin depunerea la casierie a sumei in numerar sau cu ajutorul unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare anexa 2a ? Declaratie privind eligibilitatea (atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice romane) 2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila.(doar pentru persoane juridice romane) 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (doar pentru persoane juridice romane) 4. Prezentare anexa 2b . (atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice romane) 5. Se vor prezenta completate certificatul de participare cu oferta independenta (Anexa 5) si declaratia privind calitatea de participant la procedura (Anexa 6). 6.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul(sau tertul sustinator, daca e cazul)care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute de legislatie ( art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura de achizitii (in cadrul autoritatii contractante mentionate anterior) sunt: Chis Horia, Spiridon Mircea, Ilis Adriana, Cocoveica Constantin, Csepei Carmen, Panasiu Bogdan, Muresan Radu, Ilies Iuliana, Marton Ovidiu, Pintea Traian Mihaela, Oros Alina, Chiuzbaian Gabriel, Muresan Claudia. A. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul ?Certificat constatator? in original/copie legalizata; B. Pentru persoane fizice romane Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta sau autorizatia eliberata de primaria localitatii de domiciliu in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate. C. Pentru persoane fizice/juridice straine Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica (exercitare a activitatii profesionale). Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata (legalizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale ?prezentare cifra de afaceri pe ultimii 3 ani financiar incheiati-anexa 3 din sectiunea ?Formulare? ; NOTA: Pentru persoanele juridice /fizice straine documentele vor fi prezentate in traducere autorizata (legalizata).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor). Ofertantul va face dovada furnizarii de produse similare in baza a cel putin un contract. Documentele care vor fi prezentate in sustinerea cerintei de calificare vor fi urmatoarele: certificate /documente /recomandari /procese verbale de receptive intocmite/semnate de beneficiarul furnizarii de produse similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul autoritatii contractante sau de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer