Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea a 1.600 t, sare industriala pentru deszapezire, pentru iarna 2013-2014, cu transport inclus la Districtele din cadrul RAJD Arges RA


Detaliu pentru invitatia numarul 353835
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.
Numar invitatie: 353835/17.09.2013
Denumire contract: Achizitionarea a1.600 t, sare industriala pentru deszapezire, pentru iarna 2013-2014, cu transport inclus la Districtele din cadrul RAJD Arges RA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: +40 0248210062, Fax: +40 0248210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248210062, fax: +40 0248210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, et.2, Birou achizitii-licitatii, Pitesti, jud. Arges, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea a1.600 t, sare industriala pentru deszapezire, pentru iarna 2013-2014, cu transport inclus la Districtele din cadrul RAJD Arges RA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea a1.600 t, sare industriala pentru deszapezire, pentru iarna 2013-2014, cu transport inclus la Districtele din cadrul RAJD Arges RA
II.1.6) CPV: 34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 381, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garant de particip va fi de 6.800, 00 lei. Pt garant de particip depusa in alta valuta se va face ref la curs BNR din data anteri datei lim de depun a ofertei cu 2 zile.Valab garant de particip va fi de 60 zile de la data lim de primire a ofert.Conf art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006(1)Garant de particip se constit prin virament bancar sau printr-un instrum de garantare emis in condit legii de o societ bancara ori de o societ de asig, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada prevaz in document de atrib.In aceste cond, instrument de garantare emis in condit legii va contine accep bancii emitente de a se obliga fata de RAJD Arges R.A. sa plateasca o parte a garant de particip(asa cum este stab prin art.278^1 alin(1) si (2) din OUG nr.34/2006 .?b)In situatia in care depune contest la CNSC, iar acesta a respins contest., conform art. 278^1 din OUG nr.34/2006, ne obligam sa viram in contul RAJD nr.RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank, suma de 3.819, 35 lei, din garant de particip constit, dupa primirea Deciziei CNSC?. Aceeasi obligatie de a vira in contul autorit contract suma de 3.819, 35 lei, din garantia de particip constit, subzista si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie?.Acest punct va fi introdus in cuprinsul instrument de garantare.Depunerea la caseria autorit contract in numerarOrdin de plata in cont nr.RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank confirmat de banca emitentaDovada garant de particip in original se va atasa la scrisoare de inaintare, intr-un plic transparent, in afara plicului care contine ofertaOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garant de particip la 50 % va prezenta o decl pe proprie rasp, conf Anexa 1 din Legea 346/2004 din care sa rez ca se incadreaza in categ. I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5 % din valoarea fara TVA, a contractului.Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin una din urmatoarele modalitati: a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (doar cu acordul partilor); in acest caz furnizorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o unitate a Trezoreriei statului, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului;b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor .Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare si sa emita ordinul de incepere a contractului numai dupa ce furnizorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul contract.. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare .Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor din OUG 34/2006 art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie.Se solicita : Completare formular nr. 5 - Declaratie privind eligibilitatea.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor din OUG 34/2006 art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie.Se solicita : Completare formular nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.3) Cerficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, prezentat in original saucopie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ;OBSERVATII.Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? .Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi respinse. Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu .4)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, prezentat in original sau copie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.OBSERVATII.Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? .Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local vor fi respinse.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu .5) Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare prin Legea 337/2006 aprobatacu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie .Se solicita : Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul - Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : - Ivascu Sorin ? Director General ;
- Petrescu Aurel ? Presedinte Consiliu Administratie , - Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie ;
- Bobeica Barbu- Gheorghe- membru Consiliu Administratie , - Stoicea Alin ? membru Consiliu Administratie- Uretu Claudia ? Director Economic ;
- Vasilca Valeria - Sef Birou Licitatii-Achizitii ;
- Donoiu Grigore Emil ? Economist;
- Gatejanu Stefan ? Economist;
- Dragusin Augustina ? Inspector;
- Grigore Maria ? Sef Sector- Malai Rebeca ? Responsabil lungime drumuri- Stanciu Mircea - Consilier Juridic- Cernatescu Silviu - Consilier Juridic- Secuiu Aurelian ? Sef Sector Productie- Dobrescu Stefanel - Sef District- Crinu Gheorghe - Sef District- Soare Gheorghe - Sef District- Hiru Cornel - Sef District- Predescu George- Sef Districteste exclus din procedura de atribuire?.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor din OUG 34/2006 art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Se solicita : Completare formular nr. 7 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.6) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: Se solicita : Completare formular nr. 8 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura .7)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie : Se solicita : Completare formular nr. 9 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. 1 ) Persoane juridice/fizice romane.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Obiectul de activitate al operatorului economic ( obiectul contractului ) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: Se solicita : Se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/copie legalizata notarial sau copie certificata? conform cu originalul ?.Pentru ofertantii clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata notarial . Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat sau documente echivalente., Cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii3 ani, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic .Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozi?ie .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer