Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea a 1 bucata Spectrofotometru de absorbtie atomica cu cuptor de grafit si sistem de hidruri


Detaliu pentru invitatia numarul 331499
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI HARGHITA
Numar invitatie: 331499/11.07.2012
Denumire contract: Achizitionarea a 1 bucata Spectrofotometru de absorbtie atomica cu cuptor de grafit si sistem de hidruri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI HARGHITACod fiscal: 4245755, Adresa: Str. Marton Aron nr.43, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 0266312454, Fax: +40 0266310041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Marton Aron nr.43, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530211, telefon: +40 0266312454, fax: +40 0266310041, persoana de contact: Zsolt Gyorgy
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Marton Aron nr.43, Miercurea-Ciuc, jud.Harghita , Romania, cod postal: 530211
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea a 1 bucata Spectrofotometru de absorbtie atomica cu cuptor de grafit si sistem de hidruri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea a 1 bucata Spectofotometru de absorbtie atomica cu cuptor de grafit si sistem de hidruri , inclusiv montaj , testare , punere in functiune , instruire personal
II.1.6) CPV: 38433000-9 - Spectrometre (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 903.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantumul garantiei de participare: 7258, 06 lei-perioada de valabilitate : egala cu perioada de valabilitate a ofertei-modalitatea de constituire: conform prevederile art.86.alin(1) din HG nr.925/2006-garantia pentru participare se constituie in favoarea autoritatii contractante , trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului , pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multe dintre situatiile urmatoare : a).ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteiab).oferta sa fiind stabilita castigatoare , ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteic).oferta sa fiind stabilita castigatoare , ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteid).ofertantul contesta un act al autoritatii contractante , iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia , in conformitate cu prevederile art. 278^1 ale OUG 34/2006- ( Formular nr 11 )
Garantie de buna executie
-cuantumul garantiei de buna executie: 36290, 32lei , respectiv 10% din pretul contractului fara TVA-modalitatea de constituire : conform prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea , art.180 din OUG 34/2006 ( Formular nr 1 ). In cazul in care oferta este depusa de o asociere , fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus . In cazul ofertelor depuse de o asociere , incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica . In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati , acestia nu vor prezenta documentul mentionat. Persoane fizice / juridice straine: prezentarea oricarui document considerat edificator , din acest punct de vedere , in tara de origine a ofertantului sau in tara in care aceasta este stabilit , cum ar fi certificate , caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele vor fi traduse in limba romana si legalizate , in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . Se va completa daca este cazul formularele " Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica " ( Formular nr 7 ) si " Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora " ( Formular nr 8 )-declaratia privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 ( Formular nr 2 ). In cazul ofertelor depusa de o asociere , fiecare asociat va prezenta Formularul nr 2. In cazul ofertelor depuse de o asociere , incadrarea oricaruia dintre asociati , incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din prevederile art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. In cazul in care ofertantul are subcontractanti acestia nu vor prezenta Formularul nr 2. Persoane fizice / juridice straine: prezentarea oricarui document considerat edificator , din acest punct de vedere , in tara de origine a ofertantului sau in tara in care aceasta este stabilit , cum ar fi certificate , caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva precum si a declaratiei privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 . Documentele vor fi traduse in limba romana si legalizate , in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 ( Formular nr 3 ). In cazul in care oferta este depusa de o asociere , fiecare asociat va depune Formularul nr.3 . In cazul in care ofertantul subcontractanti declarati , fiecare subcontactant va prezenta Formularul nr.3 . Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante : Bernadt Zelma - director executiv . Comisia de evaluare : Gyorgy Zsolt , Geczo Terezia , Kardos Carmen . Membru de rezerva : Imets Ildiko-Prezentarea indeplinirii obligatiilor fiscale: a)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalulb)Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta? fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul-declartia ? CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2006 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ( Formular nr 4 ) - Persoane juridice/fizice romane : Cerinta obligatorie : Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului , de pe linga instanta competenta , in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, cu semnatura si stampila , din care sa rezulte adresa actuala , avand obiectul de activitate al respectivului operator economic . Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Persoane juridice/fizice straine : Cerinta obligatorie : Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publice ? traduse in limba romana si legalizate , in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ( 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 ) sa fie 419354, 82 lei fara TVA ( din activitatea de comercializare a aparatelor de laborator ).-bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, inclusiv contul de profit si pierdere inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata, sau echivalent pentru persoanele nerezidente. Toate documentele trebuie sa fie prezentate in copie in copie lizibila si cu stampile si semnaturi lizibile certificata pentru conformitate cu originalul .Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul- ( Formular nr 5 )
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -experienta similara : principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , continand valori , perioade de livrare , beneficiari , indifirent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , continand valori , perioade de livrare , beneficiari , indifirent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- ( Formular nr 6 ), -experienta similara : document/contract/process-verbal de receptieprin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie 362903, 22 lei fara TVA- prezentarea cel putin a unui document/contract/process-verbal de receptieprin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie 362903, 22 lei fara TVA ? dovadaimplementariisi mentinerii unui sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru comercializare, intretinere si serviceechipamente, aparatura de laborator
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara . Pretul oferit in lei fara TVA. Punctajul se acorda pornind de la pretul cel mai mic din propunerile financiare .NrP = ( 80 X Pcmmo ) / Po. Unde : NrP ? nr.puncte , 80 ? punctajul maxim acordat , Pcmmo ? pretul cel mai mic ofertat , Po ? pretul societatii .
Timpul de livrare
10
Descriere: Timpul de livrare cea mai scurta= 10 pct. Formula : Celelalte oferte admisibile = Durata de executie cea mai scurta / Durata de executie a ofertei luate in calcul X 10 pct.
Perioada de garantie
10
Descriere: Perioada de garantie cea mai lunga = 10 pct. Formula : Celelalte oferte admisibile = Perioada de garantie a ofertei luate in calcul / perioada de garantie cea mai lunga X 10 pct.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer