Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea a 2 Ecografe


Detaliu pentru invitatia numarul 349671
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL FALTICENI
Numar invitatie: 349671/01.07.2013
Denumire contract: Achizitionarea a 2 Ecografe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL FALTICENICod fiscal: 5432514, Adresa: str.Ion Creanga nr.1, Falticeni, jud.Suceava, Falticeni, Telefon: +40 752126630, Fax: +40 230541332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Ion Creanga nr.1, Falticeni, jud.Suceava, Falticeni, Romania, cod postal: 725200, telefon: +40 752126630, fax: +40 230541332, persoana de contact: Mircea Diaconu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Ion Creanga nr.1, Falticeni, jud.Suceava, Falticeni, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea a 2 Ecografe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie ecografe stationare digitale Doppler color de inalta performanta
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare se va constitui pentru suma de 4600 Lei echivalent Euro la curs BNR valabil inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor, cu valabilitate de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se poate constitui cu Scrisoare de garantie emisa de baci/societati de asigurari sau prin virament in Cont deschis la Trezoreria Falticeni IBAN RO67TREZ5935006XXX001565 sau prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul in care ofertantul prezinta documente ce demonstreaza calitatea de IMM , acesta beneficiaza de reducere cu 50% din suma stabilita pentru garantia de participare. Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se incadreaza in situatiile: a) ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia b) ofertantul fiind declarat castigator nu semneaza contractul in perioada de valabilitate a ofertei c) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie aferenta contractului de furnizare d) Ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006, in acest caz suma retinuta fiind calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006 respectiv. Garantia de participare se restituie in baza Cererii transmise autoritatii contractante in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii de achizitie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatea) Declaratie privind eligibilitatea - Formular A - in originalb) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006 - Formular B - in originalc) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre -Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de catre DGFPS - in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul". Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.d) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local emis de autoritatea locala - in original/copie legalizata sau cu mentiunea "conform cu originalul"Prin obligatii exigibile de plata se va intelege - obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelore) Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formular 21 - in originalf) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20 - in originalPersoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la situatiile prevayute de Art. . 691 din OUG 34/2006 sunt: Manager ? Mircea Lupu, Director financiar-contabil ? Munteanu Rodica, Director medical ? Valceanu DorinSef serviciu Achizitii si Responsabil Achizitie ? Ing. Mircea Diaconu, Jurist - Mures Mihaela; Membrii comisie de evaluare-Hudita Stela; Finaga Toader a) Certificat constatator emis de ORC - din care sa rezulte ca ofertantul are obiect de activitate similar cu obiectul procedurii.Documentul se prezinta - in original/ copie legalizata / copie cu mentiunea "conform cu originalul"La solicitarea autoritatii contractante, pentru verificarea conformitatii, in cazul in care documentul a fost prezentat initialsub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul va prezenta Certificatul constatator in original sau copie legalizata.b) Autorizare emisa de Ministerul Sanatatii pentru Comercializare dispozitive medicale - in original / copie legalizata / copie cu mentiunea "conform cu originalul"La solicitarea autoritatii contractante, pentru verificarea conformitatii, in cazul in care documentul a fost prezentat initial sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul va prezenta Autorizarea emisa de Min. Sanatatii - in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani (2010 , 2011 si 2012) - Formular B2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Documente care certifica calitatea produselor ofertate - Declaratii de conformitate cu marcaj CE, Certificate de calitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 22:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer