Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea a 26 imprimante pentru asigurarea si desfasurarea activitatilor ministerului


Detaliu pentru invitatia numarul 355420
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 355420/06.11.2013
Denumire contract: Achizitionarea a 26 imprimante pentru asigurarea si desfasurarea activitatilor ministerului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111485, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Adina Golache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111485, fax: +40 0372111445,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea a 26 imprimante pentru asigurarea si desfasurarea activitatilor ministerului
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de 26 imprimante
II.1.6) CPV: 30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 328.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3000 lei. Perioada de valabilitate - 90 zile calendaristice incepand cu termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art 86 si 87 din H.G.925/2006.In cazul constituirii prin Scrisoare de garantie bancara ? completare Formularul 11.In conformitate cu prevederile art.278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 cu modificari si completari, in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia pe fond, autoritatea contractanta va retine 1503, 28 ron. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti R003TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006.Echivalenta pentru o garanie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul declarat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM-urilor se va prezenta si Formularul 3A.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Se constituie, in conditiile art.90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care devine anexa la contract. Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania. (Formular 12)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in original, in conformitate cu prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, documentul va fi prezentat de toti asociatii inclusiv tertul sustinator (daca este cazul)formular 1;2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, declaratia va fi prezentat de toti asociatii. Tertul sustinator, daca este cazul va prezenta documentul respectiv cu referire doar la punctele a, c1 si d -formular 1A ;3. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita depunerii ofertelor, eliberat de Directia de impozite si taxe locale, conform art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;4. Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile scadente de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita depunerii ofertelor, eliberat de Administratia Finantelor Publice, conform art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Daca oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va completa, semna si stampila documentele cerute. Autoritatea Contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la art. 180 si 181, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute mai sus, Autoritatea Contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare.!Daca procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu art. 44 si 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens - formular 2.6. Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010 - formular 1 B;7. Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de atribuire sunt: Liviu Nicolae Dragnea, ministruSevil Shhaideh, secretar de stat;Matache Iulian-Ghiocel, secretar de stat;Marian Niculescu, secretar general;Mihaela Dinca, secretar general adjunct;Boldea Cristian Robert, secretar general adjunct;Rusnac Melania, Director general Directia Generala Management Financiar Resurse Umane si Achizitii, Vasile Ionela, Director general Directia Generala Avizare, Contencios , Relatia Cu Parlamentul si Dialog Social, Mihaela Voinea ? Coordonator, Directia Achizitii PubliceSachelari Oana - Sef serviciu, Serviciul Buget, Directia buget, financiar, contabilitateZarnoianu Eugenia - Sef serviciu, Serviciul financiar contabil, Directia buget, financiar, contabilitateNica Valeriu Catalin, $efserviciu. Serviciul IT, Directia generala managementfinanciar, resurse umane si achizitiiMitroi Jana, Director, Directia resurse umaneDobre Mihai Alexandru, Manager public, Directia resurse umaneDontu Cristinel $tefan, $ef serviciu, Serviciul resurse umaneGheorghe Marius, $ef serviciu, Serviciul contenciosBalan Catalin, $ef serviciu, Serviciul avizareCiomag Atanase Dorin, $ef serviciu, Serviciul dialog social si relatia cu parlamentulCucos Elena Ramona, $ef birou, Biroul relatia cu ParlamentulNota: Declaratia trebuie completata de catre Ofertant/ Ofertant asociat/ Subcontractant/ Tert sustinator- Formular 1C Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente. Din Certificatul Constatator trebuie sa rezulte ca, codul CAEN include si codul corespunzator obiectului contractului. Informatiile din Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale raportate la data limita de primire a ofertelor.Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea "Conform cu originalul".In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in careofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Din fisa de informatii generale ? in originalMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani raportati sa fie de cel putin 150.000 LEI. Cifra de afaceri se prezinta in lei. Pentru contractele incheiate in alta moneda pentru demonstrarea experientei, se va lua in calcul cursul mediu anual declarat de BNR pentru anii respectivi.2010 - 4, 2099, 2011 - 4, 2379, 2012 -4.4560In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra medie globala a acestuia pentru cei 3 ani dereferinta indicati.In cazul ofertelor comune(depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra de afaceri globala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca insumare a mediilor aritmetice anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociati.Completare Formular 3Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele furnizari in ultimii 3 ani, Indeplinirea in ultimii 3 ani, a cel mult 3 contracte similare, cumulate, raporta?i la data limita de depunere a ofertelor, in suma totala de 150.000 lei (fara TVA).se va prezenta documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale. Pentru echivalenta experientei similare prin prezentarea de contracte incheiate in alta moneda se va lua in calcul cursul BNR pentru anii in cauza.Formular 4. Certificat ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Copie document, cu mentiunea conform cu originalul.Documentul trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii unei oferte comune, documentul se va depune de fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o vor indeplini.Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Copie document, cu mentiunea ?conform cu originalul?, copie legalizata sau original.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer