Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea a 5 autoutilitare cu 4 locuri


Detaliu pentru invitatia numarul 355685
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 355685/13.11.2013
Denumire contract: Achizitionarea a 5 autoutilitare cu 4 locuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 0300, telefon: +40 248/271131, fax: +40 248/271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, jud.Arges, etaj I, camera 23.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea a 5 autoutilitare cu 4 locuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitionarea a 5 autoutilitare cu 4 locuri
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 679.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant de particip este de 2.800 lei, rap la val. estimata Garantia de particip este necesara pentru a proteja autorit. contract, fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofert, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea ctr.de achizitie publica si pana la constit.gar de buna executie.Gar de particip se exprima in lei si poate fi constit.prin: - Scrisoare de garantie bancara ? Se va completa Formularul nr. 11, din Sect. Formulare, semnat de reprezez. legal al ofertantului, sau-prin virament cu ordin de plata, in contul D.G.A.S.P.C. Arges, RO43TREZ0465006XXX004386, deschis la Trezoreria Mun Pitesti , CF 9742496 (vizat de unitatea bancara emitenta), sau? instrument de garantare emis de o soc. de asig in favoarea autorit.contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatiiDovada constit. garantiei de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor si va fi introdusa in plicul cu doc.de inscriere la procedura, nesigilat, exterior plicului care contine oferta.Perioada de valab.a gar de partip, trebuie sa fie egala cel putin cu perioada de valab.a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stab pentru dep ofertelor.Cf. art. 278^1 din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care op. ec formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autorit. contract. va retine contestatarului o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contract.Data la care se face echivalenta leu/valuta: curs BNR la data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau-prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, fara TVA, pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul Contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa Formularul nr.1, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul nr.2, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Se va completa Formularul nr.3, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Se va completa Formularul nr.4, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt: Adrian Macovei ? Director General; Cornel Olteanu ? Director General Adjunct Protectia Copilului si Asistenta Sociala; Ioan Preoteasa - Director General Adjunct ; Adriana Badea ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate si Buget; Lia Barbu ? Sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale - Se va completa Formularul nr.5, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ( sanatate, pensii, somaj).Se va prezenta situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor-Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice ?original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor-Formular tip eliberat de Primaria Locala -original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilorsau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (cf. art. 9, alin. 1 din Ordinul 509/2011, emis de presedintele A.N.R.M.A.P.) - Persoanele juridice romane vor depune Certificat constatator emis de ORC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? Certificatul constatator va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul in forma ?copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul?, atunci, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita pentru conformitate, prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiariincheiatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare pe ultimii 3ani, pentru produsele solicitate, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer