Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONAREA A 6 (SASE) AUTOTURISME BERLINE IN SISTEM LEASING PENTRU POLITIA LOCALA A MUNICIPIULUI


Detaliu pentru invitatia numarul 320350
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MEDGIDIA
Numar invitatie: 320350/17.02.2012
Denumire contract: ACHIZITIONAREA A 6 (SASE) AUTOTURISME BERLINE IN SISTEM LEASING PENTRU POLITIA LOCALA A MUNICIPIULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MEDGIDIACod fiscal: 4301456, Adresa: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia, Telefon: 0241/820800, INT. 105, Fax: 0241/810619
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia, Romania, cod postal: 905600, telefon: +40 241820800, fax: +40 241810619, persoana de contact: GABRIELA HERGHELEGIU, email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Medgidia, str. Decebal, nr. 35 - Sala de consiliu, Mun. Medgidia, Jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONAREA A 6 (SASE) AUTOTURISME BERLINE IN SISTEM LEASING PENTRU POLITIA LOCALA A MUNICIPIULUI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA A 6 (SASE) AUTOTURISME BERLINE IN SISTEM LEASING PENTRU POLITIA LOCALA A MUNICIPIULUI MEDGIDIA, JUD.CONSTANTA
II.1.6) CPV: 34111200-0 - Berline (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 376 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare ? 5.200, 00 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 de zile3.Modul de constituire al garantiei pentru participarea la procedura: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? Formular nr. 11? Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari? Depunerea la casieria autoritatii contractante suma impusa in numerar, ? Prezentare a unui ordin de plata cu care s-a achitat suma in contul primariei, (cont Trezoreria Medgidia RO43 TREZ2325006XXX000032), in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei ;d) in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, 1% din aceasta valoare, conform art. 2781 din O.U.G. 34/2006.4. Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Fisa de informatii generale-Modalitatea de indeplinire: Completarea form.nr.1- original;2.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Modalitatea de indeplinire: Completarea form.nr.2-original;3.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Modalitatea de indeplinire: Completarea form.nr. 3?originalIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006;4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare-Modalitatea de indeplinire: Completarea form.nr.4-originalIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Modalitatea de indeplinire: Completarea form. nr.13-original;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire-Modalitatea de indeplinire: Completarea formularului nr. 5?originalLista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Marian Iordache ?primar;
-Tutuianu Petrica Sorin ?viceprimar;
-Mirica Dumitru ? Administrator public;
-Ivan Luminita ? Director economic;
-Nichitus Valeria - Directia Urbanism si Investitii;
-Pascu Cristina ? Consilier Birou Programe Europene;
-Presada Simona ? Consilier Juridic B.J.C.A.-Geafar Nesrin ? Sef B.J.C.A.;
-Chiriac Mariana - Referent Superior Serviciu Buget- Contabilitate;
-Amucilenitei Simona ? Sef Birou Programe Europene;
-Chirita Florica ? Referent Specialitate Compartiment Tehnic ? Investitii;
-Herghelegiu Gabriela ? Sef Birou Achizitii Publice;
-Fediuc Iuliana - Referent Sup. Birou Achizitii Publice;
-Baroncea Nicoleta ? Inspector Birou Achizitii Publice-Mihai Lelia ? C.F.P.Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul Tertul sustinator va completa acest formular.7.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident-Modalitatea de indeplinire: Acesta trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi depus in oricare dintre formele: -original;
-copie legalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competentaAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.8.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident-Modalitatea de indeplinire: Acesta trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi depus in oricare dintre formele: -original;
-copie legalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului), precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C..Se poate depune in oricare dintre formele: - Original;
- Copie legalizata;
- Copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiXerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta3.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 6 ? originalPentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta: - documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- certificat constatator emis de institutiile competente; din acestea trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului. Documentul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi depus in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Documentele trebuie sa fie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente insotite de contul de profit si pierderi prin care ofertantul isi va dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani;2.Experienta similara Ofertantul va face dovada indeplinirea in ultimii 3 ani a contract/contracte cu valoare cumulata de cel putin 260.376, 00 lei.3.Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale.Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala.4.Subcontractare: Se vor preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale ubcontractantilor propusi.Se va prezenta, in mod obligatoriu urmatoarele documente : -acordul de subcontractare-declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti?form.nr. 8. 1.Implementarea si certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU DE LA SEDIUL ACHIZITORULUI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer