Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea a doua ascensoare pentru SCJU Arad incluzand proiecare, fabricare, transport, demontarea celor vechi, asigurare service


Detaliu pentru invitatia numarul 350975
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Numar invitatie: 350975/23.07.2013
Denumire contract: Achizitionarea a doua ascensoare pentru SCJU Arad incluzand proiecare, fabricare, transport, demontarea celor vechi, asigurare service
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea a doua ascensoare pentru SCJU Arad incluzand proiecare, fabricare, transport, demontarea celor vechi, asigurare service
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea a doua ascensoare pentru Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, la imobilul P+6, situat pe str. Andrenyi Karoly nr. 2-4 (incluzand proiectarea, fabricarea, transportul la beneficiar, montarea, demontarea celor vechi si asigurarea service-ului), conform prevederilor Caietului de sarcni
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 322.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din val. estimata fara TVA, - 5.806, 45 LEI.Pentru echiv. garant. de part.cursul Euro la care se va face raportarea este cel stabilit de BNR inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilit a garantiei de participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valab. a ofertei, cu posib. de prelungire la cerere. ?Forma de constituire a garantiei de particip. care va fi acceptata: - OP in contul AC - instrument de garantare emis de o societ bancara sau de o societate de asig.- reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta si o decl privind incadrarea intreprinderii in categ. IMMformular nr. 15 - cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la Trezoreria Municipiului Arad Cod fiscal 3519879-In SEAP dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor stabilita de sistem. Fiind o procedura ON LINE, aceasta va fi scanata si depusa in S.E.A.P. si depusa in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor stab de sistem - Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta afost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit. garantiei de buna executie. - Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de ACdupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carei oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilit a ofertei. -In vederea returnarii se va prezenta si o cerere de returnare a garantiei de participare Modalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului de achizitie publica (fara TVA) constituita conform H.G. 925/2006 , Art.90, alin.1 - reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta si o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr. 10
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul nr. 1; - document scanat semnat, stampilat, «conform cu originalul »2. Declaratii privind eligibilitatea: completare Formular nr. 2.Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, actualizata; - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata: Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata; -completare Formular nr. 3;
- - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »4. Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Finante Locale, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat, « conform cu originalul » din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine -terbuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 actualizata. Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate ca document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », , insotite de traducerea autorizata in limba romana -legalizate, valabile la data limita de depunere a ofertelor5. -Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69'FORMULARUL NR.4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - ANEXA 3 A-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare).(Declaratia privindneincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul)Conf. Ordin 170/2012: Nume si prenume/ FunctiaTeodora Olariu ManagerNicolina Popa Director Financiar ContabilAdrian Wiener Director MedicalMirela Balan Director IngrijiriBaltean Sorin Sef serviciu Administrativ TehnicMariana Rodina Cosilier JuridicSimona Virciu Cosilier JuridicDorin Mohorea Inginer participant Comisie evaluareIoan Grat -economist participant Comisie evaluareFlorin Redis Economist participant Comisie evaluarePetcov Slagean Economist Birou AchizitiiMihaela Jurgiu Jurist Birou achizitiiMihai Monoranu-referent participant Comisie evaluareCristina Nica -economist participant Comisie evaluareSing. Ioan Golda participant Comisie evaluare6. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 5 - din Sectiunea "Modele deformulare" a prezentei documentatii de atribuire - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul » Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul » , insotite detraducerea autorizata in limba romana si legalizate (scanate). Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelorAutorizatie ISCIR a persoanei juridice cu corespondenta in obiectul contractului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani.Cifra de afaceri medie anuala globala calculata pentru anii financiari 2010, 2011 si 2012 sa fie in cuantum de minim 100.000 lei;Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicata de BNR sau BCE.Cifra de afaceri medie anuala globala se va determina ca medie aritmetica acifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari precizati. Persoanelejuridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doarpentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toatecelelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afacerimedie anuala globala sa fie de minim 100.000lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Experienta similara(pentru echivalenta leu/euro se va utiliza cursul mediu anual comunicat deBNR)., Demonstrarea experientei similare cu documente care contin informatii invederea demonstrarii cerintei de similaritate cu obiectul licitatiei in valoareminima cumulata de 100.000 lei, conform prevederilor art. 188 alin. (1) lit. adin OUG 34/2006, Operatorul economic trebuie sa dispuna de personal specializat si autorizat ISCIR(ex: RSL, etc) -autorizatiile trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau xerocopie conform cu originalul.Documentele mai sus mentionate se solicita in conformitate cu prevederileISCIR PTR2-2010 si legea 64/2008., Bunurile livrate si de securitate trebuie sa poarte marcajul de conformitate CE, care certifica conformitatea produsului cu cerintele esentiale aplicabile, inclusiv procedurile pentru evaluarea conformitatii di declaratia de conformitate CE, traduse in limba romana, Informatii privind subcontractantii/asociatii- DACA ESTE CAZULSe va completa Formularul nr. 12, insotita de acordurile de subcontractareincheiate Formular nr. 12A; - in lista vor fi inclusi toti ubcontractantii.Se va completa - Declaratia privind partea/partile din contract care suntindeplinite de asociati si specializarea acestora ? Formular nr. 13A, insotitade acordurile de asociere Formularul nr. 13 - prin care liderul asociatiei esteimputernicit, sa se oblige si sa primeasca instructiuni, de la si in numeletuturor asociatilor, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executiacontractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemeneaca toti asociatii din Asociatie / Consortiu sunt obligati sa ramana inAsociatie / Consortiu pe intreaga durata a contractului. ISO 9001 ? sistemul de management al calitatii sau echivalent;Prezentarea ? Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent, similar ca activitatecu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitateIn cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001 sauechivalent, pentru partea din contract pe care o realizeazaOfertantii in curs de implementare vor face dovada finalizarii raportului deaudit din care sa rezulte ca vor primi atestareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer