Achizitie publica - ?Achizitionarea a doua FERMENTATOARE DE LABORATOR ? pentru proiectul intitulat ,,Dezvoltarea unui sistem de management pentru protectia mediului prin valorificarea superioara a dejectiilor animaliere din zona transfrontaliera Teleorman-Veliko Tarnovo?(Man
Detaliu pentru invitatia numarul 340157
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340157/27.11.2012
Denumire contract: ?Achizitionarea a doua FERMENTATOARE DE LABORATOR ? pentru proiectul intitulat , ,Dezvoltarea unui sistem de management pentru protectia mediului prin valorificarea superioara a dejectiilor animaliere din zona transfrontaliera Teleorman-Veliko Tarnovo?(Man Pro Env), nr.2(3i)-2.1-9, cod MIS ETC 132, finantat din FEDR si cofinantat din bugetul de stat si din fonduri proprii, proiect derulat in cadrul Programului de cooperare transfrontaliera RO-BG 2007 ? 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare Chimico Farmaceutica-I.C.C.F. BucurestiCod fiscal: 3008580, Adresa: Calea Vitan nr. 112, Sector 3, Bucuresti, Telefon: 021/3212117, Fax: 021/3222917
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Vitan nr. 112, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031299, telefon: +40 213212117, fax: +40 213222917, persoana de contact: Compartiment juridic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Vitan nr. 112, sector 3 Bucuresti, Compartiment juridic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare: in biotehnologie ? cod CAEN 7211 (activitate principala), in alte stiinte naturale si inginerie ? cod CAEN 7219)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitionarea a doua FERMENTATOARE DE LABORATOR ? pentru proiectul intitulat , ,Dezvoltarea unui sistem de management pentru protectia mediului prin valorificarea superioara a dejectiilor animaliere din zona transfrontaliera Teleorman-Veliko Tarnovo?(Man Pro Env), nr.2(3i)-2.1-9, cod MIS ETC 132, finantat din FEDR si cofinantat din bugetul de stat si din fonduri proprii, proiect derulat in cadrul Programului de cooperare transfrontaliera RO-BG 2007 ? 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea, in conformitate cu planul de realizare si bugetul proiectului de cooperare transfrontaliera RO-BG nr.2(3i)-2.1-9 cod MIS ETC 132, intitulat , ,Dezvoltarea unui sistem de management pentru protectia mediului prin valorificarea superioara a dejectiilor animaliere din zona transfrontaliera Teleorman-Veliko Tarnovo?(Man Pro Env), finantat din FEDR si cofinantat din bugetul de stat si din surse proprii, a 2 fermentatoare de laborator, conform solicitarilor din caietul de sarcini. Contractul presupune si punere in functiune si instruire personal.
II.1.6) CPV: 42980000-9 - Generatoare de gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 209, 510.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4190 lei.Data la care se va face echivalenta lei/valuta este de 26.11.2012 Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modalitatea de constituire se realizeaza conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% privind garantia de participare, conform Legii nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Pentru modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: 1) Se vor avea in vedere prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, H.G. nr. 1045/2011. 2) Este recomandabil ca garantia sa fie emisa de catre o banca din Romania. 3) Cuantumul acesteia este in valoare de 5% din pretul contractului. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% privind garantia de buna executie, conform art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, care va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul, in original;declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, in original; declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul, in original; in situatia in care operatorii economici se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 , acestia vor fi exclusi din procedura de atribuire;declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Pentru conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Misu Moscovici - Director General, Cojanu Vasile - Director Economic, Lupescu Irina - Director Proiect, Ifrim Andreea Monica, Lefter Emilia, Ghiorghita Alexandra, Cecilia Molau, persoanele care sunt implicate in derularea contractului si in comisia de evaluare a ofertelor;certificatele fiscale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile pentru sediu si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale, care se vor prezenta in original/copie legalizata. Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in copie legalizata insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006, se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte; daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat. certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelorAutoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri Valoarea cifrei medii globale de afaceri trebuie sa fie de minimum 46774 EUR pentru anii 2009, 2010, 2011 prin depunerea bilanturilor contabile. Se solicita media globala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Se solicita angajament in foma autentica privind sustinerea financiara a ofertantului de un tert sustinator (numai daca este cazul). IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii anuale de afaceri, conform art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani Autoritatea contractanta solicita tuturor ofertantilor sa depuna documente prin care sa justifice livrarile efectuate si documente sau recomandari privind aceste calificari conform art 188 alin 1 din OUG 34/2006 ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul autoritatiicontractante intre orele 09-14 de luni pana vineri, Compartiment juridic, din Calea Vitan nr 112, sector 3, Bucuresti
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul ((Proiectul de cooperare transfrontaliera RO-BG nr.2(3i)-2.1-9 cod MIS ETC 132, intitulat , ,Dezvoltar)
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 17:46