Achizitie publica - Achizitionarea achizitionarea de materiale de igiena si curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 346698
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346698/15.05.2013
Denumire contract: Achizitionarea achizitionarea de materiale de igiena si curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 01512 SIBIUCod fiscal: 4241117, Adresa: str. Revolutiei nr. 3-5, Sibiu, Telefon: +40 269432990, Fax: +40 269215554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la dresa de web e-licitatie.ro , iar in situatia in care din motive tehnice nu este posibila transmiterea documentelor de calificare, acestease vor transmite si pe adresa U.M. 01512 cu sediul in Sibiu , str. Revolutiei nr. 3-5, Sibiu, Romania, cod postal: 550170, telefon: +40 269432990, fax: +40 269215554, persoana de contact: SORIN GRUIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea achizitionarea de materiale de igiena si curatenie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Nr.lot/Valoare cel mai mare contract subsecvent/Valoare estimata minima/Valoare estimate maxima - Lot nr.1=5856lei/5856lei/10712lei; Lot nr.2=25622lei/25622lei/60580lei;Lot nr.3=8580lei/8580lei/23400lei;Lot nr.4=22920lei/22920lei/59830lei; Lot nr. 5=3620lei/3620lei/5720lei.Cele mai mari contracte subsecvente se vor incheia pentru perioada cuprinsa intre data atribuirii acordului cadru si data de 31.12.2013 .Celelalte contracte se vor incheia lunar dupa data de 31.12.2013.
II.1.6) CPV: 39830000-9 - Produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 473 - 160, 242 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP: .Lot 1=203 lei; Lot2=1151lei; Lot3=444 lei; Lot 4=1190lei; Lot5=108lei In baza Legea nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea garantiei de participare este de 50% din cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot. Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. GP va fi insotita de Declaratia pe propie raspundere ca societatea se incadreaza in cadrul I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. GP se poate constitui: prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (formularului nr.5 din sectiunea formulare) sau ordin de plata in contul autoritatii contractante RO58TREZ5765005XXX000212 , cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la terminarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Pentru GP in alte monede echivalenta se va face la cursul BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: maxim 10% din valoarea contractului. GBE se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (formular nr. 6 din sectiunea formulare), care devine anexa la contract; sau GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in proportie de 10% din valoarea facturii. In acest caz contractantul va deschide un cont la dispozitia AC, laTrezoreria Sibiu. Suma initiala depusa de contractant nu trebuie sa fieIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditii de eligibilitatea-Prezentarea declaratiei de eligibilitate conform formularului nr.1 din sectiunea formulare. Neincadrarea in prevederile art. 181din OUG-34/2006-completarea formularului nr. 2 din sectiunea formulare; pentru sustinerea declaratiei ofertantii vor prezenta: certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Se accepta si ofertanti care au datorii dar acestea sunt esalonate conform legii. Conditii privind participarea la procedura-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea formulare. Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 8 din sectiunea formulare Se va prezenta-DECLARATIE privind respectarea prevederilor art.691din OUG-34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.9 din sectiunea formulare . Persoanele implicate in procesul de evaluare si decizie sunt: Robert STANCIULESCU, Valentin PARVUT, Gheorghe BADALAN, Sorin GRUIA, Constantin MURARU, Cristian PETRESCU, Vicentiu IAMANDI, Costel ACIUBOTARITEI. Fisa de informatii generale conform Formularului nr.3 din sectiunea formulare.In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii. Ofertantii(persoanejuridice/fizice romane) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din Romania-Prezentarea in original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? a Certificatului Constatator emis de catre Oficiul Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea/prestarea de produse/servicii similare cu obiectul procedurii (principal sau secundar) , iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator. Ofertantii (persoanejuridice/fizice straine) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din tara de origine-Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autoritatea contractanta solicita prezentarea de mostre pentru fiecare produs ofertat de catre operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 10:20