Achizitie publica - Achizitionarea alimentelor pentru centrele de agrement ale DJST Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 326680
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326680/15.05.2012
Denumire contract: Achizitionarea alimentelor pentru centrele de agrement ale DJST Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana pentru Sport si Tineret SibiuCod fiscal: 27452660, Adresa: Str. Dorului nr. 20, corp B, et. I, ap.16, Sibiu, Telefon: 0269210055, Fax: 0269210055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea alimentelor pentru centrele de agrement ale DJST Sibiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea alimentelor pentru centrele de agrement ala DJST Sibiu
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 343, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata.(3430 ron)perioada de valabilitate sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteimodalitatea de constituire conform art.86 alin (1) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare formular 12A pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006- prezentare formular 12B pentru neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006- prezentarea situatiei obligatilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: certificate constatatoare de plata aobligatiilor catre bugetul de stat (original, copie legalizata sau copie semnata si stamplilata " conform cu originalul") si catre bugetul local (original, copie legalizata sau copie semnata si stamplilata " conform cu originalul")- situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69 din O.U.G. nr.34/2006 (evitarea conflictului de interese)Persoanele care participa la procedura de atribuire: Spanu Stefan Claudiu, Pau Radu, Boanta Maria, Ignat Radu.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maximum 30de zile inainte de data licitatiei din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (original, copie legalizata sau copie semnata si stamplilata " conform cu originalul").
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formular B2).Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 680000 lei fara tva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara cu un contract de furnizare de minim 343000 lei fara tva SR EN ISO 22000:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 10:26