Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea alimentelor pentru centrele de agrement ale DJST Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 350869
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Sibiu
Numar invitatie: 350869/23.07.2013
Denumire contract: Achizitionarea alimentelor pentru centrele de agrement ale DJST Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana pentru Sport si Tineret SibiuCod fiscal: 27452660, Adresa: Str. Dorului nr. 20, corp B, et. I, ap.16, Sibiu, Telefon: +40 0269210055, Fax: +40 0269210055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dorului nr. 20, corp B, et. I, ap.16, Sibiu, Romania, cod postal: 550352, telefon: +40 0269210055, fax: +40 0269210055, persoana de contact: Radu Ignat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Judeteana pentru Sport si Tineret SibiuStr. Dorului nr. 20, corp B, et. I, ap.16, Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea alimentelor pentru centrele de agrement ale DJST Sibiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea alimentelor pentru centrele de agrement ale DJST Sibiu
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 000 - 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata.(5000 ron) perioada de valabilitate sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei modalitatea de constituire conform art.86 alin (1) din H.G. nr. 925/2006Garantia de participare se poate depune si in euro la cursul BNR din data anteriora datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare formular 12A pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006- prezentare formular 12B pentru neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006- prezentarea situatiei obligatilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat (original, copie legalizata sau copie semnata si stamplilata " conform cu originalul") si catre bugetul local (original, copie legalizata sau copie semnata si stamplilata " conform cu originalul")- situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69 din O.U.G. nr.34/2006 (evitarea conflictului de interese)Persoanele care participa la procedura de atribuire: Hausiu Nicoleta, Pau Radu, Baba Lucia, Ignat Radu.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie real la data limita de depunere a ofertelor - din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (original, copie legalizata sau copie semnata si stamplilata " conform cu originalul").
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formular B2).Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sauegala cu 200000 lei fara tva.(contractul subsecvent cel mai mare estimat fiind de 100000 ron fara tva )Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara cu un contract de furnizareSe solicita ca ofertantul sa demonstreze ca a livrat produse similare in valoare cumulata de cel putin 100000 lei fara tva(contractul subsecvent cel mai mare estimat fiind de 100000 ron fara tva ) SR EN ISO 22000:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.07.2013 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer