Achizitie publica - Achizitionarea de ,, Mixtura asfaltica BAPC 16 , 500 to? cu transport inclus .
Detaliu pentru invitatia numarul 326856
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326856/16.05.2012
Denumire contract: Achizitionarea de , , Mixtura asfalticaBAPC16 , 500 to? cu transport inclus .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: 0248/210062, Fax: 0248/210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248/210062, fax: +40 0248/281962, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc nr. 40, Birou Licitatii-Achizitii, Pitesti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de , , Mixtura asfalticaBAPC16 , 500 to? cu transport inclus .
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de , , Mixtura asfalticaBAPC16 , 500 to? cu transport incluspentru executialucrarilor de reparati asfaltice din cadrul Districtului Bajesti pentru urmatoarele drumuri: a)DJ 735 Bughea de Sus ? albesti ? Candesti; b)DJ 732 C Bughea de Jos ? Godeni ? C. Piscului ; c)DJ 737 Campulung ? Mioarelesi d)DJ 738 Poienari ? Jugur - Draghici, jud. Arges .
II.1.6) CPV: 44113810-6 - Imbracaminte de uzura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 565 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2200 lei - valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire al ofertelor ;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original .In aceste conditii, instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine acceptul bancii emitente de a se obliga fata de Regia Autonoma Judeteana De Drumuri Arges R.A. sa plateasca o parte a garantiei de participare (asa cum este stabilita prin art. 278^1 din OUG nr. 76/2010 care modifica si completeaza OUG nr. 34/2006) la prima sa cerere scrisa, cu conditia, ca in cererea sa, autoritatea contractanta sa specifice ca suma datorata ei este din cauza existentei situatiei : ?b) In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acesta a respins contestatia, conform art. art. 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante Regia Autonoma Judeteana De Drumuri Arges R.A. nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank, suma de 1.215, 65 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?Acest punct va fi introdus in cuprinsul instrumentului de garantare.- Depunerea la caseria autoritatii contractante in numerar .- Ordin de plata in cont nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank confirmat de banca emitenta.-Dovada garantiei de participare in original se va atasa la scrisoarea de inaintare, intr-un plic transparent, in afara plicului care contine oferta.-Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratii privind eligibilitatea;b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;c)Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare prin Legea 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Ivascu Sorin ? Director General ;
-Uretu Claudia ? Director Economic ;
-Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie ;
-Stanciu Mircea - Consilier Juridic;
-Vasilca Valeria- Sef Birou achizitii-licitatii ;
-Secuiu Aurelian- Sef productie;
-Ratoi Ion-Sef p.u.p;
-Oneata Dragos-Economist;
-Malai Rebeca-Responsabil distante estimata;
-Gatejanu Stefan-Economist .este exclus din procedura de atribuire?;d)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;e)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Certificat constatator emis de ORC (eliberat cu o data de emitere de maxim 30 de zile anterior sedintei de deschidere a ofertelor); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul ?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat sau documente echivalente. In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la anul 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii3 ani ., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare., Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din ultimii 3 ani .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 10:42