Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de 350 buc. notebook-uri educationale pentru kitul educational MaST - proiectul POSDRU/85/1.1/S/58914.


Detaliu pentru invitatia numarul 340116
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI CALARASI
Numar invitatie: 340116/26.11.2012
Denumire contract: Achizitionarea de 350 buc. notebook-uri educationale pentru kitul educational MaST - proiectul POSDRU/85/1.1/S/58914.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI CALARASICod fiscal: 3796985, Adresa: Str.Sloboziei, nr.28, Calarasi, Telefon: 0242332321, Fax: 0242315949
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de 350 buc. notebook-uri educationale pentru kitul educational MaST - proiectul POSDRU/85/1.1/S/58914.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de 350 buc. notebook-uri educationale pentru kitul educational MaST necesar activitatilor: ? IC2: Dezvoltarea comunitatii educationale: reteaua Atelierelor de Inovatie si Creativitate a= 150 buc.;? IC5: Campanie de constientizare: Caravana MaST - Facilitarea accesului la educatie MaST de calitate in scoli din zone dezavantajate = 200 buc., din cadrul proiectului POSDRU/85/1.1/S/58914.
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 521, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare :4302 lei, Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Echivalenta lei/euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia pentru participare se exprima in RON si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza modelul indicat in capitolul de Formulare (Formularul 9);b) ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante RO80TREZ2015005XXX000174, deschis la Trezoreria municipiului Calarasi, Cod fiscal 3796985;c) scrisoare de garantie emisa de catre o societate de asigurare, in favoarea autoritatii contractante.Lipsa garantiei de participare la deschiderea documentatiei va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art 86(6) din HG 925/2006.Conform art.278 indice 1 lit.b) din OUG nr.34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere - formular 2.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - formular 3.3.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta-formular 4.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691-Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691- formular 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza, sunt: - Sestacovschi Silviana ? Inspectoratul Scolar al Judetului Calarasi, inspector scolar general- Amza Eufrosina - Inspectoratul Scolar al Judetului Calarasi, inspector scolar general adjunct- Tudor Constantin ? Inspectoratul Scolar al Judetului Calarasi, manager de proiect- Cordie Paul ? Inspectoratul Scolar al Judetului Calarasi, manager financiar si de achizitii- Mateescu Ecaterina ? Inspectoratul Scolar al Judetului Calarasi, contabil sef- Vataselu Lucia ? Inspectoratul Scolar al Judetului Calarasi, contabil proiect- Stoianovici Gheorghe - Inspectoratul Scolar al Judetului Calarasi, manager coordonator local proiect- Micescu Nicolae - Inspectoratul Scolar al Judetului Calarasi, manager imbunatatire procese proiect- Hreniuc Toader - Inspectoratul Scolar al Judetului Calarasi, expert TIC proiect- Carjila Daniel - Inspectoratul Scolar al Judetului Calarasi, expert platforma virtuala proiect.5.Plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente ? perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente, specificata in cuprinsul certificatelor) astfel: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat si de stat eliberat de organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre organismele competente ale administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante.Operatorii economici vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici pot depune documentele, conform art.5 din Ordinul 509/2011 ANRMAP, in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". 1.Persoane juridice / fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie privind inregistrarea ca persoana fizica. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Precizam ca, din certificatul constatator/autorizatia de functionare trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul are inclus in obiectul de activitate si obiectul prezentei achizitii, precum si faptul ca informatiile din certificatul constatator/autorizatia de functionare sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Informatii generale, inclusivcifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 1 ? = 4, 2373 leiAnul 2010 1 ? = 4, 2099 leiAnul 2011 1 ? = 4, 2379 leiModalitatea de indeplinire: se completeaza obligatoriu formularul Fisa de informatii generale (Formularul 6 din capitolul de Formulare).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: se completeaza obligatoriu Formularul 7; Operatorul economic va prezenta cel putin undocument/proces verbal de receptie/certificat care sa confirme livrarea de produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei. Standarde de asigurare a calitatii - Cerinta obligatorie. Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer