Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de Anvelope pentru autobuze


Detaliu pentru invitatia numarul 335905
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRANSPORT PUBLIC LOCAL S.A. SUCEAVA
Numar invitatie: 335905/24.09.2012
Denumire contract: Achizitionarea de Anvelope pentru autobuze
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRANSPORT PUBLIC LOCAL S.A. SUCEAVACod fiscal: RO 17791716, Adresa: SUCEAVA, Suceava, Telefon: 0744535345, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCEAVA, Suceava, Romania, Str. Traian Vuia nr. 5A, cod postal: 720021, telefon: +40 744535345, fax: +40 330401442, sediul T.P.L. S.A. Suceava - persoana de contact: DARIE ROMANIUC. Ofertele vor fi depuse la secretariatul societatii fie prin posta fie direct.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCEAVA, Suceava, Romania, Str. Traian Vuia nr. 5A, cod postal: 720021, telefon: +40 744535345, fax: +40 330401442, sediul T.P.L. S.A. Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de Anvelope pentru autobuze
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 120 anvelope noi tip 275/70 R22.5 de tip urban, cu flanc intarit, profil iarna pentru puntea spate (tractiune) utilizabile pentru autobuzele de transport urban de calatori
II.1.6) CPV: 34352200-1 - Pneuri pentru autobuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii vor constitui garantia de participare in cuantumul de 1260 lei. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor (conform art. 86, al. 6 din HG 925/2006).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (in original); prin ordin de plata cu confirmarea bancii emitente.Contul deschis pentru constituirea garantiei de participare este: RO21ROIN920600060926RO01 deschis la RIB Suceava. Daca garantia de participare se constitue printr-un instrument de garantare, atunci dovada constituirii se va depune in original la registratura TPL SA Suceava, str. Traian Vuia Nr. 5A, impreuna cu oferta, pana la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se poate retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se regaseste in situatille: a) Ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia b) ofertantul refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a ofertei. la invitatia autoritatii contractante c) ofertantul nu constituie garantia de buna executie aferenta contractului de furnizare d) Ofertantul se regaseste in situatia prevazuta de art. 178/1 din OUG 34/2006 - in acest caz se retine suma calculata conform cu prevederile Art.278/1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006. Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la data finalizarii procedurii de achizitie pub lica in baza Cererii transmise de ofertant autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2.1. din sectiunea Formulare;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2.2. din sectiunea Formulare;3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul 2.4. din sectiunea Formulare;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2.5. din sectiunea Formulare;5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre -Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de catre DGFPS - in original/copie legalizata sau copie cu mentiuna "conform cu originalul"Nota : Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor .Persoane cu functii decizionale in cadrul SC TPL SA sunt: Administrator unic ? Darie Romaniuc, Contabil Sef ? Carja Vasile.Ing. Sef ? Stoica Mihai, Sef atelier auto ? Andriciuc Mihai, Responsabil Achizitie ? Ing. Constantinescu Mihai. Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: - Pentru a fi valabile, certificatul constatatoar trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu dovedesc o forma legala de inregistrare sau nu au ca obiect de activitate domeniul care face obiectul prezentei proceduri de atribuire.Nota: Documentele care initial au fost prezentate in forma copie cu mentiunea "conform cu originalul", vor fi prezentate de ofertanti, la solicitarea comisiei de evaluare in original sau copie legalizatare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilant contabil pentru exercitiul financiar 2010 si 2011;2. Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (art. 185 alin. 2 lit. c) din OUG 34/2006)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin solicitare la secretariatul S.C. TRANSPORT PUBLIC LOCAL S.A. Suceava. Pot fi transmise prin e-mail, posta, fax. mijloace electronice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer