Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de aparatura de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 323680
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL PENTRU CALITATEA SEMINTELOR SI MATERIALULUI SADITOR PRAHOVA
Numar invitatie: 323680/06.04.2012
Denumire contract: Achizitionarea de aparatura de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL PENTRU CALITATEA SEMINTELOR SI MATERIALULUI SADITOR PRAHOVACod fiscal: RO 2844065, Adresa: Jud. Prahova, com. Aricestii-Rahtivani, sat Nedelea, nr 262, Nedelea, Telefon: 0722748415, Fax: 0244 590157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Praga, nr. 7, Ploiesti, Romania, cod postal: 100172, telefon: +40 244590157, fax: +40 244590157, persoana de contact: Voinea Adina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Praga, nr. 7, Ploiesti, Romania, cod postal: 100172, telefon: +40 244590157, fax: +40 244590157
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Controlul calitatii semintelor si materialului saditor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de aparatura de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de aparatura de laborator ; germinator, etuva sterilizare si bidistilator apa
II.1.6) CPV: 38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 483.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 2900 lei.Nu se accepta constituirea Garantiei in alta moneda decat lei.Valabilitate 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire cf art. 86 din HG 925/2006: virament bancar/instrument de garantare in favoarea AC(Formular 8), in original, emis de o societate bancara/de asigurari.Instrumentul de garantare va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat/neconditionat si va cuprinde si preved art. 278^1, lit.c) OUG 34/2006 si art. 87 alin. 1, lit. a), b), c) HG 925/2006 priv executarea.Garantia va fi prezentata in original pana/sau la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertele neinsotite de o garantie cf cerintelor de mai sus vor fi respinse.Reducere 50% din garantia de participare si garantia de buna executie pt ofertantii din cat IMM (declaratie proprie raspundere cf Anexei 1 Legea 346/2004).In cazul unei asocieri, garantia va fi emisa de Lider/unul din membri in numele asocierii.Restituire cf art. 88 din H.G. nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantum 5%/2, 5%(IMM) din valoare contract, fara TVA valabila 3 luni.Valabilitate durata contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire: -retineri succesive(cf. art. 90 alin. 3 HG 925/2006) sau instrument de garantare in favoarea AC emis de o societate bancara/de asigurari si care devine anexa la contract.Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambele parti, AC va inapoia Furnizorului Garantia de participare la licitatie.INSTRUMENT DE GARANTARE DE BUNA EXECUTIE - Formular 10.Prezentele se completeaza cu cerintele art. 15.3 si 15.4 din clauzele contractuale (Model Contract)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular 1) Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 2) Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010) (Formular 7) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 9)Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura. Persoanele cu functie de decizie din cadrul ITCSMS Prahova care aproba, semneaza documente emise in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : ec. Diaconu Ion, ing. Pop Valeria, ref. Anghel DanaCertificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura. Certificat constator eliberat de Ministerul Justitiei- Oficiul Registrului Comertlui ( persoane juridice/fizice romane)- ofertantul trebuie sa faca dovada ca are ca obiect de activitate pricipal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Documente edificatoare ( persoaone juridice/fizice straine )- documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persona fizica sau juridica si dupa caz de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri a ofertantului pentru ultimii trei ani financiari incheiati trebuie sa fie echivalentul a cel putin 100.000 lei fara TVA. Pentru valorile exprimate in Euro se vor folosi pentru conversie ratele medii anuale de schimb RON/EUR comunicate de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., document., Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare a carui valoare sa fie de minim 100.000 lei fara TVA., Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, se va completa Formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora. Formularul 5 va fi insotit de acordurile de subcontractare, cu indicarea partilor din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si cu datele de recunoastere ale acestora. Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul)Se va prezenta Acordul de asociere, in original sau copie autentificata.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului. Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi. Nota: Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii. Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se obtine gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer