Achizitie publica - Achizitionarea de articole de papetarie pentru AM PNDR
Detaliu pentru invitatia numarul 323268
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323268/03.04.2012
Denumire contract: Achizitionarea de articole de papetarie pentru AM PNDR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Agriculturii si Dezvoltarii RuraleCod fiscal: 4221187, Adresa: B-dul Carol I nr. 24, Bucuresti, Telefon: 3078482, Fax: 3078699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I nr. 24, sect 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 020931, telefon: +40 213078524, fax: +40 213072442, persoana de contact: B-dul Carol I nr. 24, sect 3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, b-dul Carol I nr. 24, sect 3, Bucuresti, Romania, 18.04.2012, ora 12.30
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de articole de papetarie pentru AM PNDR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al prezentului proiect este achizitionarea de articole de papetarie (dosare, containere de arhivare pentru bibliorafturi, separatoare, distrugatoare de hartie, bibliorafturi, hartie A3 si A4, etc) pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor de birou, pentru Autoritatea de Management pentru Programul National de Dezvoltare Rurala si Compartamentele de Dezvoltare Rurala Judetene din toate orasele resedinta de judet.
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 445.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP: 5.468 LEI, se constitui sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara/soc asigurari in original, valab: 120 zile de la data limita de depunere a oferte. AC poate solicita extinderea per valab ofert. In cazul in care ofertantul isi extinde per valab a ofertei, per de valab a gp va fi prelungita in mod corespunzator. Daca ofertant refuza extinderea valab va fi exclus din procedura. Instrum de garantare se va emite in favoarea MADR si tb sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul unei asocieri, Instrum garant va fi emis in numele si pentru liderul asocierii. Se accepta un singur instrument de garantare care sa acopere integral suma mentionata mai sus. Date necesare pentru constituirea gp: COD FISCAL: 4221187 ATCPMB ? SPLAIUL UNIRII NR. 6-8, SECTOR 4, BUC COD IBAN: RO33TREZ7005005XXX000152 Ofertele care nu sunt insotite de gp, in cuantum, forma si avand perioada valab solicit mai sus, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere oferte. Gp depusa in alta moneda decat LEI duce la excluderea ofertantului. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. In masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 2.734, 45 lei din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului (273.445, 09 lei), sume conform prevederilor art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului semnat, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 eligibilitateaCazier judiciar pentru administratorul si/saupersoana imputernicita care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna acest formular si cazierul judiciar.Decl privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular nr. 21. Certif atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligat la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).2. Certif plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie lizibila semnat si stampilata ?conformitate cu originalul? de catre reprezent legal al ofertant).In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta Formularul nr. 2 si documentele relevante.Decl privind calit particip la procedura - Formularul nr. 3Ofert nu are dreptul, in cadrul acestei proc, sub sanctiunea respingerii ofertei? sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si sau comune;?sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.? sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul unei asocieri, Formularul nr. 4 ? Acord de asociere, iar fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 3Certif de particip la licit cu oferta independenta- Formular nr. 17Decl neincadrarea art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน atrage excluderea ofertant din proc aplicata pentru atrib contract de achizitie publicaPers cu functii de decizie implicate in proc achizitie in ceea ce priveste organiz, derularea si finaliz proc sunt: Ministru?Stelian FUIADir Gen?Cornelia MIHAISef ser?Dan IONITA Fiecare ofertant si, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte ca documente relevante: ? Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului);Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pentru ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de bunuri in ultimii trei aniUnul sau mai multe contracte de furnizare de birotica/papetarie in valoare cumulata de minim 50.000 euro., Mostre, Informatii privind tertul sustinator Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP- Atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 12:24