Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de autoutilitare pentru interventii


Detaliu pentru invitatia numarul 319899
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Arad S.A.
Numar invitatie: 319899/02.02.2012
Denumire contract: Achizitionarea de autoutilitare pentru interventii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: 0257-270853, Fax: 0257-270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: Mihnea Giugiulan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de autoutilitare pentru interventii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de autoutilitare pentru interventii
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 2.800 lei.Nu se accepta constituirea Garantiei in alta moneda decat lei.Valabilitate 90 zile de la data depunerii ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire cf art. 86 din HG 925/2006: virament bancar/instrument de garantare in favoarea AC(Formular 8), in original, emis de o societate bancara/de asigurari.Instrumentul de garantare va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat/neconditionat si va cuprinde si preved art. 278^1, lit.c) OUG 34/2006 si art. 87 alin. 1, lit. a), b), c) HG 925/2006 priv executarea.Garantia va fi prezentata in original pana/sau la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertele neinsotite de o garantie cf cerintelor de mai sus vor fi respinse.Reducere 50% din garantia de participare si garantia de buna executie pt ofertantii din cat IMM (declaratie proprie raspundere cf Anexei 1 Legea 346/2004).In cazul unei asocieri, garantia va fi emisa de Lider/unul din membri in numele asocierii.Restituire cf art. 88 din H.G. nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantum 5%/2, 5%(IMM) din valoare contract, fara TVA valabila 3 luni.Valabilitate durata contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire: -retineri succesive(cf. art. 90 alin. 3 HG 925/2006) sauinstrument de garantare in favoarea AC emis de o societate bancara/de asigurari si care devine anexa la contract.Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambele parti, AC va inapoia Furnizorului Garantia de participare la licitatie.INSTRUMENT DE GARANTARE DE BUNA EXECUTIE - Formular 10.Prezentele se completeaza cu cerintele art. 15.3 si 15.4 din clauzele contractuale (Model Contract)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular 1)Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 2)Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)(Formular 7)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 9)Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul SC CAA SA privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Banatean Gheorghe, inf. Anca Lucian, c.j Goldis Flaviu, c.j. Giugiulan Mihnea, ec. VatanyMarius, ing. Bonini Gheorghe.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura.Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, se va completa Formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora. Formularul 5 va fi insotit de acordurile de subcontractare, cu indicarea partilor din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si cu datele de recunoastere ale acestora.Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul)Se va prezenta Acordul de asociere, in original sau copie autentificata.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. In cazul in care traducatorul nu este autorizat, aceasta va filegalizata la notariat. In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere in original cu semnaturile autentificate.In cazul in care un operator economic, participant la procedura de achizitie, se asociaza cu alt operator economic ce se angajeaza sa intocmeasca documentatia tehnica atunci acesta va respecta clauzele solicitate prin caietul de sarcini referitor la acest aspect.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Toate documentele vor fi incarcate in SEAP (www.e-licitatie.ro) in format electronic (.jpg sau .pdf) Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent, pentru persoane juridice straine), din care sa rezulte: (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare, (vii) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. (format .JPG sau.PDF)Nota: SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in calitate deautoritate contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizataDocumente edificatoare (Persoane juridice /fizice straine) ? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Ofertantii straini vor prezenta aceste acte in original si/sau copii autorizate traduse in limba romana.Toate documentele vor fi incarcate in SEAP (www.e-licitatie.ro) in format electronic (.jpg sau .pdf)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri a ofertantului pentru ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie echivalentul a cel putin 500.000 lei fara TVA.Pentru valorile exprimate in Euro se vor folosi pentru conversie ratele medii anuale de schimb RON/EUR comunicate de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi: An Curs de schimb RON/EUR2008 3, 68272009 4, 23732010 4, 2099Cerinta obligatorie: completare Declaratie pe proprie raspundere (model propriu ofertant)(format .JPG sau.PDF), Se vor specifica datele de identificare ale ofertantului.Cerinta obligatorie: completare Formular3(format .JPG sau.PDF)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 anicontine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.b)Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare a carui valoare sa fie de minim 250.000 lei fara TVA.Cerinta obligatorie: completare Formular 4(format .JPG sau.PDF), Autorizare de punere pe piata / de comercializare sau echivalent emisa pe numele operatorului economic (ofertant)Prezentare document(format .JPG sau.PDF), Dovada detinerii certificatului de omologare nationala de tip sau echivalent, pentru autoutilitarele ofertate.Prezentare document(format .JPG sau.PDF) Certificat ISO 9001 sau echivalent ? sistemul de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic pe site-ul SEAP (http: //www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer