Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de carburant, pe baza de bonuri de valoare pentru carburanti, pentru alimentarea autoturismelor si navelor din dotarea Agentiei Nationale pentru Pescuit si Acvacultura


Detaliu pentru invitatia numarul 354709
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA PENTRU PESCUIT SI ACVACULTURA
Numar invitatie: 354709/14.10.2013
Denumire contract: Achizitionarea de carburant, pe baza de bonuri de valoare pentru carburanti, pentru alimentarea autoturismelor si navelor din dotarea Agentiei Nationale pentru Pescuit si Acvacultura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU PESCUIT SI ACVACULTURACod fiscal: RO 17344491, Adresa: BD. CAROL I NR.24, SECTOR 3, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 0216344429/33, Fax: +40 0213326132
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Transilvaniei, nr. 2, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010798, telefon: +40 0216344429/33, fax: +40 0213326132, persoana de contact: VOEVOZEANU DOREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Transilvaniei, nr. 2, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010798
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de carburant, pe baza de bonuri de valoare pentru carburanti, pentru alimentarea autoturismelor si navelor din dotarea Agentiei Nationale pentru Pescuit si Acvacultura
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizi?ionarea de carburant (18.760 litri benzina si 6.600 litri motorina), pe baza de bonuri de valoare pentru carburan?i, pentru alimentarea autoturismelor din dotarea Agen?iei Na?ionale pentru Pescuit ?i Acvacultura, valoarea estimata a contractului este de 129.032, 26 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 032.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: 2.580 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : - prin virament bancar in contul nr. RO49 TREZ 7035 005X XX00 5207 deschis la Trezoreria Sector 3, - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante;Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania.- prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituie.Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Echivalenta leu/Valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 (trei) zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G.nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G.nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formular 1 din Sectiunea Formulare ? in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular 2 din Sectiunea Formulare- in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare- in originalIn acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul / Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Pre?edinte - Director General - Cristinel George Gherghi?an, ?ef Serviciu Juridic, Achizi?ii Publice ?i Comunicare - Voevozeanu Dumitru, Coordonator Serviciul Financiar Contabilitate, Resurse umane ?i Administrativ - Goga Georgeta, Consilier superior, Resurse Acvatice Vii - Dinu Aurel.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010- Completare Formular 5 din Sectiunea Formulare- in originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca ofertantulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor emise de: - Directia Generala a Finantelor Publice;
- Directia de Taxe si Impozite Locale;Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa, tinind cont de prevederile art.9 din Ordin 509/2011 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, informatiile din acesta sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitati economice ce au legatura cu obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata .Persoane fizice romaneAutorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPersoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala , pe ultimii 3 ani, valoare egala sau mai mare decat valoarea de - 250.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta(euro) comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica - se solicita prezentarea a cel putin unui contract de furnizare similar, raportat la ultimii 3 ani la data limita de depunere a ofertelor.Lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari (indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati) Documente de certificare a sistemului calitatii pentru ofertant, valabile la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate din seria ISO 9001 sau echivalent corespunzator obiectului procedurii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer