Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de carburanti auto (benzina si motorina) pe baza de bonuri valorice pentru Consiliul Judetean Bihor (inclusiv cota aferenta consumului autoturismului care deserveste Comisia Mixta de Rechizitii), Inspectoratul pentru Situatii de urgenta ?C


Detaliu pentru invitatia numarul 336809
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 336809/05.10.2012
Denumire contract: Achizitionarea de carburanti auto (benzina si motorina) pe baza de bonuri valorice pentru Consiliul Judetean Bihor (inclusiv cota aferenta consumului autoturismului care deserveste Comisia Mixta de Rechizitii), Inspectoratul pentru Situatii de urgenta ?Crisana?, si Centrul Militar Judetean Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de carburanti auto (benzina si motorina) pe baza de bonuri valorice pentru Consiliul Judetean Bihor (inclusiv cota aferenta consumului autoturismului care deserveste Comisia Mixta de Rechizitii), Inspectoratul pentru Situatii de urgenta ?Crisana?, si Centrul Militar Judetean Bihor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitionarea de carburanti auto (benzina si motorina) pe baza de bonuri valorice pentru Consiliul Judetean Bihor (inclusiv cota aferenta consumului autoturismului care deserveste Comisia Mixta de Rechizitii), Inspectoratul pentru Situatii de urgenta ?Crisana?, si Centrul Militar Judetean Bihor cod CPV: 09132100-4; 09134200-9?
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 227, 822.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2 % din valoarea estimata a fiecarui lot in parte.Perioada de valab. 120 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Gp va fi constit. conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cont: RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea , cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997. In cazul IMM ?urilor: se va anexa declaratia la dovada constituirii gar.de part.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului incheiat, fara TVA. Garantia de buna executie se vaconstitui conform art 90 alin 1) sau 3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Declaratia de eligibilitate)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.Cerinta nr. 2Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa figureze cu datorii.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa figureze cu datorii.Cerinta nr. 5Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original.Se va prezenta completat Formularul nr. 17 , in original.Cerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Cornel Popa ? Presedinte2. Carmen Soltanel - Secretarul Judetului3. Kiss Alexandru ? Vicepresedinte4. Ioan Mang - Vicepresedinte5. Filip Cheseli? Director executiv6. Dimitrie Musca ? Director executiv7. Maria Cristina Joca ? Sef serviciu Achizitii Publice8. Nicolae Florian Blaj ? consilier juridic Achizitii Publice9. Monika Gaje ? consilier Achizitii Publice10. Borsos Beata - consilier juridic Achizitii Publice11. Olivia Dehelean - consilier Achizitii Publice12. Ana-Laura Cociuba - consilier Achizitii Publice13. Delia Popa - consilier Achizitii Publice14. Anexa 1 la Formularul nr 19 continand Consilierii Judeteni.Ofertantul care se afla sub incidenta art.69^1din OUG nr.34/2006, va fi exclus de la procedura. (formularul 19) Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de furnizare a produselor supus ofertarii, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Inainte de semnarea contractului, ofertantul desemnat castigator va prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata. Certificate sau alte documente emise de organele abilitate, din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneascacu privire producerea si transportul produselor lactate si de panificatie, iar distribuitorii ofertanti vor prezenta contracte cu producatoriide produse lactate si panificatie in vederea realizarii contractului solicitat de ordonantele de urgenta nr.96/2002 , cu modif. si complet. ult.;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani financiari incheiati vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoareprin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art.11, alin. (4) din HG 925/2006. In cazul prezentarii acestei declaratii, semnata de reprezentantul legal, prin care confirmati ca indepliniti cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, veti avea obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant care nu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentele relevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila., Cerinta nr. 2Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari incheiati. Pentru calificare fiecare ofertant va trebui sa aiba o cifra de afaceri minima raportata lafiecare lot in parte. (A se vedea Anexa B: Informatii privind loturile)In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M., in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Informatii privind asociereaIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Acordul de asociereva fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator., Informatiiangajamentul ferm.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia ec. si fin. invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, art. 181, lit.a), c1) si d)precum si art 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1 si nr.3 , insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 partea 1Se va prezenta o lista a livrarilor similare (relevante) realizatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de minim unul sau maxim trei contracte de furnizare similare, a carui/caror valoare cumulata(valoarea se va obtine din maxim trei contracte, cod 09134200-9 Motorina -09132100-4 Benzina fara plumb) sa fie de cel putin valoarea minima stabilita pentru fiecare lot in parte (A se vedea Anexa B: Informatii privind loturile), Cerinta nr. 1 partea 2Cerintele de mai sus se considera ca sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: lista cuprinzand livrarile similare, in original; copiide pe partile relevante ale contractelor similare (maxim trei contracte) insotite de acteleaditionale si anexele acestora, daca este cazul;copie conform cu originalul a procesului-verbal de receptie la terminarea livrarilor, realizate in baza contractului care dovedeste experienta similara; recomandare din partea beneficiarului, cu conditia ca acesta sa fie semnat fara obiectiuni;se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu are contracte neonorate sau indeplinite in mod necorespunzator in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducerePentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca faptulca are personal de conducere si personal calificat pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta studiile si calificarile in domeniu ale personalului angajat., Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrare produse., Inf.Priv.angajamentul ferm.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform 180, art. 181, lit.a), c1) si d)precum si art 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr.1 si nr.3, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica., Informatii privind subcontractarea partea 1Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract.In cazul in care operatorul economic are intentia sa subcontracteze o parte din prezentul contract, atunci subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11;procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti; acord/contract de subcontractare; datele de recunoastere ale subcontractantului., Informatii privind subcontractarea partea 2.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai cu acordul Autoritatii Contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentate initial.Contractantul trebuie sa notifice autoritatii contractante identitatea noilor subcontractanti, care la rindul lor trebuie sa indeplineasca cerintele privind resursele materiale si umane solicitate in documentatia de atribuire, pentru partea lor de implicare in contract.In conformitate cu prevederile art.11 alin.(7) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru eventualii subcontractanti declarati se iau in considerare resursele materiale si umane pentru partea lor d e implicare in contractt, daca sunt prezentate.In cazul in care operatorii economici participanti nu subcontracteaza o parte sau parti din contract, vor prezenta declaratia, cu mentiunea ? ?nu este cazul?., Se va prezenta lista cu punctele de alimentare din toate judetele ca anexa la propunerea tehnica. Aceasta lista va contine atat numarul de statii din judetul Bihor care corespund cerintelor cat si numarul de statii din Romania care corespund cerintelor.Statiile de distributie a carburantilor sa furnizeze pe perioada anotimpului friguros (sub 0oC) carburanti cu filtrabilitate asigurata pentru temperaturi scazute. Statiile de distributie a carburantilor sa aiba la vanzare si alte tipuri de benzina si motorina, produse complementare si alti lubrifianti.Se vor prezenta certificate de calitate privind produsele furnizate (benzina si motorina).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer