Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitionarea de carne si preparate din carne de porc


Detaliu pentru invitatia numarul 343317
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 343317/04.03.2013
Denumire contract: achizitionarea de carne si preparate din carne de porc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: +40 232216853, Fax: +40 232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii Tehnice ''Gheorghe Asachi'' din Iasi, Adresa postala : STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, parter, O.P. 10- C.P. 2000, loc.Iasi, Romania, cod postal: 700050, Punct de contact: Registratura, telefon: +40 232278683-2548, In atentia: Adm.patrimoniu Potanga Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Univesitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Sala Senat (C101), etaj 1, ? Imobil T (Rectorat), Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitionarea de carne si preparate din carne de porc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de carne si preparate din carne de porc
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 160.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este: 3180lei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, resp. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: virament in contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi; CF: 4701606; Cont: RO93TREZ4065005XXX000422-Trezoreria Mun. Iasi sau depunerea de numerar la casieria D.S.S. a Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str.Dimitrie Mangeron nr.67. imobilT, parter sau un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma fixa, intr-un cuantum de maxim 5% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.Forme de constituire a garantiei de buna executie care vor fi acceptate: - Viramentin contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din IasiCF: 4701606Cont: RO93 TREZ 4065005X XX000422 - Trezoreria Municipiului Iasi.sau- Depunerea de numerar la casieria Directiei Servicii StudentestiaUniversitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi ?? din Iasi, str. prof. dr. doc.Dimitrie Mangeron nr.67, camin T18, partersau- Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 90 din HG 925/2006).Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.In conformitate cu prevederile Legii 346 din 14 iulie 2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie poate fi achitata cu reducere de 50% in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract/acord cadru. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea formularului 4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006.Prezentarea formularului 5: Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinte: a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006.Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.a) prezentarea urmatoarelor documente (in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal): 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Prezentarea formularului 6: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinte: a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Prezentarea formularului 7: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinte: a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.NOTA: Pentru completarea corecta a acestei declaratii vor fi mentionate persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. IonGiurma, Director gen. ad-tiv Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director Economic Ec. Mariana Crivoi, Jurist Mirela Troia, Director Adj.DSS Ing. Bogdan Budeanu, Sef birou financiar-contabilitate Ec.Petronela Costachescu, Adm. patrimoniu birou marketing transport Ec. Andrei Danut Sanducu, Adm. patrimoniu birou marketing transporting. Costina Teslariu, Adm. patrimoniu birou marketing transport ing. Anca Gania, Adm.financiar DSS Ana Filiuta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicsau alt document echivalent conform prevederilor art. 182 alin (1) din O.U.G. 34/2006 modificata si completata ulterior.Cerinte: a)prezentarea Certificatului constatator : informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor (in oricare din formele: in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal). Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care a fost depusa sub forma de copie ?conform cu originalul?.b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea formularului 8: Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani de activitate .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 9 din sectiunea Formulare.Continutul documentelor trebuie sa dovedeasca capacitatea tehnica si/sau profesionalaContinutul documentelor trebuie sa dovedeasca efectuarea in ultimii 3 (trei) ani , a unul sau mai multecontractede livrari de produse similare cu o valoare cumulata de cel putin 200.000, 00 lei, Prezentarea cel putina unui Document/contract/proces-verbal de receptie sau a unei recomandari din partea unui beneficiar al acestui tip de produse.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer