Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitionarea de "CARTOFI"


Anunt de atribuire numarul 169070/30.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Timis, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0256/490281, Fax: 0256/407066
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract achizitionarea de "CARTOFI"
II.2) Obiectul contractului Furnizarea de produse "CARTOFI"Valoarea estimata minima este de 130780 lei, valoare ce reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013( valoare in functie de care se vor evolua ofertele)Optiuni: posibilitatea de prelungire cu 4 luni prin act aditional, cf. HG925/2006, art.6, alin.3
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 345310/16.04.2013 11:30
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 3
Valoare estimata totala 130, 780 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
127 / 28.05.2013
102, 662.3RON
Castigator
CUI
Adresa
SIGISMUND COM S.R.L.
RO 5740921
LOCALITATEA SOIMUS, BL.1, AP.5, soimus, 02717, Hunedoara
Total (fara TVA): 102, 662.3RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: SIGISMUND COM S.R.L.
Valoare contract: 102662.30 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer