Achizitie publica - Achizitionarea de cartuse de toner si birotica
Detaliu pentru invitatia numarul 337009
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337009/08.10.2012
Denumire contract: Achizitionarea de cartuse de toner si birotica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111478, fax: +40 372111445, persoana de contact: Adina GOLACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MDRT, Apolodor nr 17, latura Nord, sector 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de cartuse de toner si birotica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de cartuse de toner si birotica
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 262.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare?90 zile calendaristice de la termenul limita deprimire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art 86, 87.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma de 1022.62 RON, conform art. 278-1*) alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 13. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, conf. formular nr. 14. Garantia de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare Formular 1;Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare Formular 1A;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular 1B;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (a se vedea Formular 1CLista personalului de conducere, din cadrul M.D.R.T., care detine functii de decizie: Mihnea Bosco, Cons ev-ex , Directia Generala Achizitii Publice;Alexandru Chirca, Sef Serviciu, Directia Generala Achizitii Publice;Alina DINCA, Director General, Directia Generala Economica si Administrativ;Mihai CALOTA, Director General, Directia Generala Juridica;Valentin TRIFAN, Secretar General AdjunctEduard HELLVIG, Ministru-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;
-Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 2 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (comercializare echipamente de birou).Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 200.000 lei.Se va avea in vedere cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR, respectiv 2009-4, 2373, 2010-4.2099, 2011- 4, 2379.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea fiselor de experienta similara pentru contracte de produse sililareCerinta minima: Prezentarea a maxim 3 contracte similare executate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 100.000 lei.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, procese verbale de receptie la livrarea produselor si recomandare din partea beneficiarului. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., Se solicita mostre pentru toate produsele ofertate.Lipsa unei singure mostre duce la descalificarea ofertei ca fiind neconforma. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 12:47