Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de combustibil lichid, motorina, pentru Orasul Sacueni, judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 331273
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)
Numar invitatie: 331273/06.07.2012
Denumire contract: Achizitionarea de combustibil lichid, motorina, pentru Orasul Sacueni, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)Cod fiscal: 4593474, Adresa: str. Libertatii nr1, Sacueni, Telefon: +40 259352194, Fax: +40 259352195/+40 259352196
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Libertatii nr1, Sacueni, Romania, cod postal: 417435, telefon: +40 259352194, fax: +40 259352195/+40 259352196, persoana de contact: BERES CSABA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Libertatii nr1, Sacueni, Romania, cod postal: 417435, telefon: +40 259352194, fax: +40 259352195/+40 259352196, persoana de contact: BERES CSABA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de combustibil lichid, motorina, pentru Orasul Sacueni, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de combustibil lichid, motorina, pentru asigurarea func?ionarii utilajelor ce deservesc activitatile derulate de catre subscrisa, Oras Sacueni conform specificatiilor tehnice minimale mentionate in cuprinsul caietului de sarcini, document ce este parte a documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part este de 1.612, 91 lei, 1% din val estimata fara TVA a ontractului.Gar de part se prezinta, in original, cel mai tarziu, pana la data si ora stab pt deschiderea ofertelor.Valab gar de particip este 90 zile de la data limita stab pt depunerea ofert.Gar va fi constit prin orice modalit prev la art. 86 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1, in original.Se va prezenta: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3, in original.2. Certificat de atestare fiscala emis de catre organul fiscal competent privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul3. Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUG nr. 34/2006-Se va prezenta Formularul 19 (din Capitolul III).Persoanele cufunctie de decizie la nivelul institutiei sunt: Primar ? BERES CSABA, Viceprimar ? CSUKA JOZSEF, Contabil sef - BOCOR ANDREA, Responsabil achizitii - BEDE MARIA, MARINA CRISTIAN; Se va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Inainte de semnarea contractului de catre ofertantul desemnat castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia depunerea certificatului constatator in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatiaeconomico-financiara - Se va prezenta: 1.Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii trei ani, precum si Formularul nr.4, respectiv o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraExperienta similara va fi demonstrata prin prezentarea minim a unui contract similar.Se va prezenta Formularul nr. 5 in original ? respectiv lista contractelor similare incheiate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta privind Informatiile referitoare la experienta similara se va considera ca fiind indeplinita daca ofertantul prezinta, cumulativ, urmatoarele documente: - lista cuprinzand contractele similare incheiate in ultimii 3 ani;
- copii, conform cu originalul, a partilor relevante din contractul care dovedeste experienta similara, insotit de actele aditionale si anexele acestuia, daca este cazul., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze faptul ca are personal de conducere si personal de specialitate calificat indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 22:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer