Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de Combustibil lichid motorina euro 5


Detaliu pentru invitatia numarul 333014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA LADESTI Valcea
Numar invitatie: 333014/03.08.2012
Denumire contract: Achizitionarea de Combustibil lichid motorina euro 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA LADESTI ValceaCod fiscal: 18735471, Adresa: LOCALITATEA LADESTI, STR.PRINCIPALA, NR.1, JUD.VALCEA, Ladesti, Telefon: 0250764517, Fax: 0250764517
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de Combustibil lichid motorina euro 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionareade motorinaEURO 5 necesara alimentarii CENTRALEI TERMICEdin cadrul Centrului de Asistenta Medico-Sociala Ladesti, jud. Valcea.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de 1.764 Lei. Garantia de part. se va constitui in conformitate cu art. 86, alin. 1 din H.G. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat mai sus si valabila pentru perioada de 60 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Contul in care se poate face plata garantiei: RO18TREZ6825010XXX000609, deschis la Trezoreria Babeni, Cod fiscal 18735471. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, sau conditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul Scrisorii de garantie bancara emisa de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse la deschidere, fiind considerate ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% (2, 5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006: a)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale avandu-se in vedere prevederile HG nr.1045/2011. b)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in mod corespunzator. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie va fi prevazuta in contract. In cazul scrisorii de garantie bancara emisa de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea: completarea formularului 12A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare formular 12B.3.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente din cadrul Unitatilor Administrativ Teritoriale de pe raza carora societatea isi desfasoara activitatea (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala din cadrul Unitatillor Administrativ Teritoriale de pe raza carora societatea isi desfasoara activitatea, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formular - tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate anterior trebuie sa ateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, in conformitate cu art. 9, alin (1) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011..4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular anexat conform Ordinului 314/2010 al ANRMAP 6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 20. Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat /Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Sabin Dragnea, Director-Romulus Mateescu, Director medical, -Elisaveta Paiusi, Contabil.7.Cazier judiciar al societatii, asa cum este precizat in Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertuluiin termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.- Informatii privind asociatii: -Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.-Operatorii economici care se asociaza, vor prezenta in cadrul ofertei, un acord de asociere formularul nr. 2. (a se vedea modelul la Sectiunea ?formulare?)-In acordul preliminar, se va stabili liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.-Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.-Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie respectate de fiecare asociat in parte.-Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Nota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, valabil la data deschiderii ofertelor - valabil 30 zile de la data emiterii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Copie dupa bilantul contabil pe anul 2011.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati.Copie dupa bilantul contabil vizata de organele competente., Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de referinta. Cerinta minima, este ca media cifrei de afaceri sa aiba o valoare de cel putin 132.300 lei si se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari; In cazul ofertantilor din categ. IMM(facand dovada prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceriCompletare formular Formular 12C- Nota: Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul respectiv. ANUL CURS RON/EURO2009-4, 2373;2010-4, 2099; 2011-4, 2379 RON. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea formularelor 12A si 12B
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completare Formular nr. 12 F si Anexa 1 la acesta., Pentru , ,experientasimilara?, se solicita prezentareaunui contract sau de parti relevante ale unui contract de furnizare motorina, a carui valoare sa fie cel putin egala cu cel putin 80.000 lei fara TVA, (avand in vedere ca valoarea estimata a achizitieieste de 88.200 lei fara TVA), insotite de documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale.Prezentare copie contract si documente constatatoare, - Declaratia referitoare laechipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Completare Formular 12HOfertantul trebuie sadetinaautovehicule, (cisterne) sau sa prezintecontracte de inchiriere, valabile pe perioada anului 2012-2013. Operatorii economici care nu detin in proprietate aceste autovehicule, pot prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva.- Se vor prezenta: Certificat agreere eliberat de REGISTRUL AUTO ROMANsi licenta comunitara, eliberata conform Ordinului nr. 980/ 2011, in copie conforma cu originalul., - Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii.Completare formular nr. 12I. Completare Anexa la Formularul 12I., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere si specializarea acestora.Ofertantii vor prezenta: - Date de recunoastere ale subcontractantilor; - Resurse umane (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare - Resurse tehnice (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare.Completare formular nr. 12G. In cazul subcontractarii, ofertantii au obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si, dupa caz, acordul acestora, conform formularului de subcontractare., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art190 alin (1) din OUG34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea formularelor 12A si 12B Certificat ISO 9001/2008: In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului valabil la data deschiderii ofertelor.Op ec. straini vor prezenta copiile certif respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb romana., Certificat ISO 14001/2004.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului valabil la data deschiderii ofertelor. Op ec. straini vor prezenta copiile certif respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer