Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitionarea de consumabile- cartuse de toner si cerneala pentru imprimante si fotocopiatoare?


Detaliu pentru invitatia numarul 332134
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 332134/23.07.2012
Denumire contract: ?Achizitionarea de consumabile- cartuse de toner si cerneala pentru imprimante si fotocopiatoare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitionarea de consumabile- cartuse de toner si cerneala pentru imprimante si fotocopiatoare?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitionarea de consumabile- cartuse de toner si cerneala pentru imprimante si fotocopiatoare? pentru uzul Consiliului Judetean Bihor, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Crisana, al Centrului Militar Judetean Bihor si Structura Teritoriala Pentru Probleme Speciale Bihor.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 847.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.516, 95 lei respectiv 2% din valoarea estimata a contractului deachizitie sau 50% din valoarea mentionata in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM.Valabilitatea garantiei de participare este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare, conform prevederilor articolului nr.86 din HG nr.925/2006: Scrisoare de Garantie Bancara - original sauInstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari- original sauOrdin de plata ? confirmat de banca emitenta ? original.Modul de constituire a garantiei de participare trebuie sa contina si termenul de valabilitate al acesteia. Pentru ca oferta sa fie acceptabila termenul de valabilitate al garantiei de participare constituita trebuie sa fie cel putin egal cu termenul stabilit pentru valabilitatea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie inperioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitiepublica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;d). in situatia prevazuta de art. 278¹ din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respective in situatia in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia depusa, situatie in care autoritatea contractanta are obligatia de a retine suma de 2.258, 47 Lei ( conform prevederilor art. 278¹ alin.(1) litera a). din OUG nr. 34/2006).
Garantie de buna executie
GBE a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Autoritatea contractanta considera ca scopul garantiei de buna executie va fi realizat prin constituirea acesteia in oricare din formele permise de legislatia in vigoare si mentionate mai jos.Modul de constituire si cuantumulgarantiei de buna executie se face conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 GBE va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat.Restituirea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare formular 1 (din Capitolul III)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Prezentare Formular 3 (din Capitolul III)Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Situatia privind obligatiile catre Bugetul general consolidat si Bugetul local - evaprezentaCertificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat) in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificat de taxe si impozite locale aferente tuturor localitatilor unde ofertantul isi are sediul social sipuncte de lucru (datorii la bugetele locale), in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTAVor fi respinse ca inacceptabile ofertele care se afla in una din urmatoarele situatii: - figureaza cu obligatii de plata.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010 - Se va prezenta Formularul 15 (din Capitolul III).Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUGnr. 34/2006 - Se va prezenta Formularul 19 (din Capitolul III)Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei si consilierii judeteni: 1.P. Presedinte? Dumitru Voloseniuc;2.Carmen Soltanel- Secretarul Judetului3. Vicepresedinte ? Kiss Alexandru4.Filip Cheseli- Director executiv5.Dimitrie Musca- Director executiv6.Joca Maria Cristina- Sef Serviciu Achizitii Publice7.Nicolae Florian Blaj-consilier juridic Achizitii Publice8.Monika Gaje - consilier Achizitii Publice9.Borsos Beata - consilier juridic Achizitii Publice10.Olivia Dehelean - consilier Achizitii Publice11.Ana - Laura Cociuba - consilier Achizitii Publice12.Delia Popa - consilier Achizitii Publice13.Consilierii judeteni prezentati in anexa nr.5 Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Inainte de semnarea contractului ofertantul desemnat castigator va prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica.declaratie privind informatiile generale si cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica pe anii 2009, 2010, 2011. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba, o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate al contractului ce face obiectul procedurii de achizitie, de cel putin 451.000 lei., Bilant contabilSe va prezenta bilantul contabil inregistrat la organele fiscale competente sau extrase de bilant pentru anii 2009, 20010, 2011,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exp.similara Lista principalelor livrari de produse, in ultimii trei ani.Se vor prezenta 1 contr/maxim trei contracte de furnizare produse similare, finalizate in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin 225.847, 94 lei fara TVA.( valoareacumulata se va realiza din maxim trei contracte). Conversia in lei a val.contr.similar se va face, utilizand cursul de schimb valutar stabilit de Banca Nationala a tarii de origine a ofertantului, pentru ziua incheierii contr.sau a actelor aditionale.Conditia de calif. indeplinita, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: - lista cuprinzand livrari de produse similare, in original;
-copiide pe partile relevante ale contr.similare, insotite de actele aditionale si anexele acestora, -copiea PV de receptie la terminarea livrarilor in baza contractului care dovedeste experienta similara; in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, cu conditia ca acesta sa fie semnat fara obiectiuni;
- rec.din partea b, Se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., Informatii privind subcontractantii Se va prezenta, in original, Formularul nr. 10 (din Capitolul III), prin care ofertantul va specifica subcontractantii, precum si Acordul de subcontractare, conform Formularului nr. 11(din Capitolul III). In cazul in care, ofertantul nu are subcontractanti, se va prezenta Formularulnr. 10, cu mentiunea: ?nu este cazul?. Ofertantii vor prezenta copiacertificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, referitor laactivitatea supusa procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei.Daca documentul care atesta indeplinirea acestui criteriu de calificare a fost emis in alta limba decat cea romana, acesta trebuie sa fie insotit de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer