Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de consumabile necesare bunei functionari a echipamentelor IT aflate in dotarea DG AM POS Mediu


Detaliu pentru invitatia numarul 328017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Padurilor
Numar invitatie: 328017/25.05.2012
Denumire contract: Achizitionarea de consumabile necesare bunei functionari a echipamentelor IT aflate in dotarea DG AM POS Mediu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si PadurilorCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 316.37.04, Fax: 316.37.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP. Garantia de participare, in original, se depune la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de consumabile necesare bunei functionari a echipamentelor IT aflate in dotarea DG AM POS Mediu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de materiale consumabile pentru echipamentele IT&C: - cartuse- tonere- drum unit-uri- cilindrii- capete de imprimare (printhead)- filme si role fax
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 489, 482.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 2.235 Euro /9.789, 30 Lei.Forma de constituire a garantiei: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata (se recomanda utilizarea Formularului nr. 12 - Scrisoare de garantie bancara din Sectiunea III) sau ordin de plata in contul Autoritatii contractante numarul RO80TREZ700500138X002145 deschis la DTCMB);Data pentru care se determina echivalenta leu / Euro: 19.04.2012; 1 Euro = 4, 38 Lei.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorDovada constituirii garantiei de participare: - prezentata in ORIGINAL la sediul autoritatii contractante, inainte de termenul limita de primire a ofertelor si atasata (scanata) in SEAP;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de Autoritatea Contractanta;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante;
- sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;
- sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa fie emisa pentru operatorul economic (asocierea de operatori economici) care a depus oferta.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Neprezentarea garantiei de participare, respectand cerintele de mai sus conduce la respingerea ofertei.IMM-urile beneficiaza de reducerea de 50% a garantiei de participare
Garantie de buna executie
5% din pretul fara TVA al contractului (2, 5% pentru ofertantii din categoria IMM, in conditiile legale);Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata;Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului. Se recomanda Scrisoarea de garantie de buna executie: -trebuie prezentata in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.Garantia de buna executie a contractului trebuie constituita in termen de maxim 5 zile lucratoare, de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea anularii acestuia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare (Formularul nr. 2 din Sectiunea III).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator declarat prin oferta (daca este cazul).2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 3 din Sectiunea III)Pentru persoane juridice romane: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul va fi eliberat cu cel mult 60 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat cu cel mult 60 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare (Formularul nr. 4 din Sectiunea III). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor sau tert sustinator declarat prin oferta.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante este urmatoarea: Ministrul Mediului si PadurilorSecretar de Stat, Ministerul Mediului si PadurilorSecretar General Adjunct, Ministerul Mediului si PadurilorSperanta Georgeta MUNTEANU ? Director General Adjunct, Directia Generala Economica si FinanciaraAdrian MINDROIU ? Director General, DG AM POS MediuDoina Crina ILIESCU ? Director, Directia Plati, DG AM POS MediuIon MITU ? Consilier Juridic, DG AM POS MediuJo;zsef-Attila NAGY ? Director, Directia Asistenta Tehnica, DG AM POS MediuMaria Elena TEODORESCU ? Sef serviciu, Directia Asistenta Tehnica, DG AM POS MediuCarol CZEDLY - Consilier, Compartimentul SMIS - IT, DG AM POS MediuLucian MIHAI ? Consilier, Directia Asistenta Tehnica, DG AM POS Mediu4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 5).In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.5. Certificat de participare cu oferta independenta, 1. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila marcata?conform cu originalul? semnata de reprezentantul operatorului economic, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere deoperatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Minim un contract similar, derulat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de primire/depunere a ofertelor) in valoare de minim 87600 leiDemonstrarea experientei similare se va face prin prezentarea copiei contractului sau a paginilor ce contin numele beneficiarului, obiectul contractului, perioada de derulare, tipul produselor furnizate, valoarea, durata contractului si semnaturile si a Documentului Constatator eliberat de autoritatea contractanta conform prevederilorart. 97¹ din H.G. 925/2006 sau, in cazul in care beneficiarul nu este autoritate contractanta conformO.U.G. nr 34/2006, a unei recomandari in original, copie legalizata sau copie lizibila marcata ?conform cu originalul?, intocmite conform art. 188 alin. (2) din O.U.G. nr. 34 /2006., Informatii privind sub-contractantii /asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare gratuita din SEAP (www.e-licitatie.ro), fiind atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer