Achizitie publica - Achizitionarea de consumabile necesare bunei functionari a echipamentelor IT aflate in dotarea DG AM POS Mediu
Detaliu pentru invitatia numarul 328017
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328017/25.05.2012
Denumire contract: Achizitionarea de consumabile necesare bunei functionari a echipamentelor IT aflate in dotarea DG AM POS Mediu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si PadurilorCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 316.37.04, Fax: 316.37.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP. Garantia de participare, in original, se depune la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de consumabile necesare bunei functionari a echipamentelor IT aflate in dotarea DG AM POS Mediu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de materiale consumabile pentru echipamentele IT&C: - cartuse- tonere- drum unit-uri- cilindrii- capete de imprimare (printhead)- filme si role fax
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 489, 482.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- sa faca referire expresa la procedura organizata de Autoritatea Contractanta;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante;
- sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;
- sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa fie emisa pentru operatorul economic (asocierea de operatori economici) care a depus oferta.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Neprezentarea garantiei de participare, respectand cerintele de mai sus conduce la respingerea ofertei.IMM-urile beneficiaza de reducerea de 50% a garantiei de participare
Garantie de buna executie
5% din pretul fara TVA al contractului (2, 5% pentru ofertantii din categoria IMM, in conditiile legale);Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata;Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului. Se recomanda Scrisoarea de garantie de buna executie: -trebuie prezentata in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.Garantia de buna executie a contractului trebuie constituita in termen de maxim 5 zile lucratoare, de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea anularii acestuia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Minim un contract similar, derulat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de primire/depunere a ofertelor) in valoare de minim 87600 leiDemonstrarea experientei similare se va face prin prezentarea copiei contractului sau a paginilor ce contin numele beneficiarului, obiectul contractului, perioada de derulare, tipul produselor furnizate, valoarea, durata contractului si semnaturile si a Documentului Constatator eliberat de autoritatea contractanta conform prevederilorart. 97¹ din H.G. 925/2006 sau, in cazul in care beneficiarul nu este autoritate contractanta conformO.U.G. nr 34/2006, a unei recomandari in original, copie legalizata sau copie lizibila marcata ?conform cu originalul?, intocmite conform art. 188 alin. (2) din O.U.G. nr. 34 /2006., Informatii privind sub-contractantii /asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare gratuita din SEAP (www.e-licitatie.ro), fiind atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 15:01