Achizitie publica - Achizitionarea de dotari aferente proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de baza prin realizarea canalizarii menajere, extinderea retelei de alimentare cu apa si modernizarea unor strazi in comuna Bradut, judetul Covasna?
Detaliu pentru invitatia numarul 331719
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331719/13.07.2012
Denumire contract: Achizitionarea de dotari aferente proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de baza prin realizarea canalizarii menajere, extinderea retelei de alimentare cu apa si modernizarea unor strazi in comuna Bradut, judetul Covasna?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRADUTCod fiscal: 4404400, Adresa: COM. BRADUT, SAT. BRADUT, NR. 171, JUD. COVASNA, Bradut, Telefon: 0040-267-377222, Fax: 0040-267-377222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. BRADUT, SAT. BRADUT, NR. 171, JUD. COVASNA, Bradut, Romania, cod postal: 527055, telefon: +40 267377222, fax: +40 267377222, persoana de contact: DENES BALAZSI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OM. BRADUT, SAT. BRADUT, NR. 171, JUD. COVASNA, Bradut, Romania, cod postal: 527055, telefon: +40 267377222, fax: +40 267377222
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de dotari aferente proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de baza prin realizarea canalizarii menajere, extinderea retelei de alimentare cu apa si modernizarea unor strazi in comuna Bradut, judetul Covasna?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea de dotari pentru urmatoarele actiuni ale proiectului integrat: - "Dotarea caminului cultural din comuna Bradut, satul Filia, jud. Covasna "- "Infintarea si dotarea servicilui public de asistenta sociala in comuna Bradut, judetul Covasna"
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 889 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.500 RON, cu valabilitatea minim egala cu durata de valabilitate a ofertei, incepand de la data depunerii acestora. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de produse furnizate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Declaratii privind eligibilitateaDocumente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi/sau prezentarea Cazierului judiciar/certificat echivalent.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1811. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2. Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).Certificat de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69/1Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69/1 dinOrdonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane du drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Balazsi Denes, primar, Kolumban Sandor, viceprimar, Kolumban Erika, referent, Varga Annamaria, inspector, Agya Eduard, Bedo Istvan-Sandor, Benko Levente, Boda Istvan, Denes Jacint, Farkas Mo;zes, Kolumban Domokos, Kolumban Sandor, Mathe Sandor-Zoltan, Rancz Istvan, Szabo; Csilla, Szocs Antal, To;kos Sandor ? consilieri.Documentele solicitate vor fi depuse in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoane juridice/fizice romane1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Documentele solicitate vor fi depuse in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare decat: - Lot nr. 1. Echipament scena si amenajare interioara ? 59.000, 00 RON;
- Lot nr. 2. Dotari electronice si tehnica de calcul ? 72.000, 00 RON;
- Lot nr. 3. Costume populare ? 25.500, 00 RON.- Lot nr. 4. Mobilier si amenajari interioare ? 25.500, 00 RON;
- Lot nr. 5. Dotari tehnica de calcul ? 20.000, 00 RON;(pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Completarea si prezentarea formularului 12D -Lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani. Se va prezenta obligatoriu minimum cate un contract de furnizare de produse similare pentru fiecare lot, insotite de recomandari din partea beneficiarilor. Se vor prezenta contracte de furnizare similare a caror valoare insumata sa fie de minim (separat pentru fiecare lot): - Lot nr. 1. Echipament scena si amenajare interioara ? 29.000, 00 RON;
- Lot nr. 2. Dotari electronice si tehnica de calcul ? 36.000, 00 RON;
- Lot nr. 3. Costume populare ? 12.500, 00 RON.- Lot nr. 4. Mobilier si amenajari interioare ? 12.500, 00 RON;
- Lot nr. 5. Dotari tehnica de calcul ? 10.000, 00 RON., Informatii privind subcontractantii1. Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 08:10