Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitionarea de dotari de specialitate si programe informatice pentru obiectivul: ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echiparea infrastructurii sociale la Centrul de Plasament nr. 6 Voluntari - Judetul Ilfov?


Detaliu pentru invitatia numarul 354634
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEAN
Numar invitatie: 354634/10.10.2013
Denumire contract: achizitionarea de dotari de specialitate si programe informatice pentru obiectivul: ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echipareainfrastructurii sociale la Centrul de Plasament nr. 6 Voluntari - Judetul Ilfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEANCod fiscal: 4192545, Adresa: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 2127534/2125693, Fax: +40 2127534/2125699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010446, telefon: +40 2127534/2125693, fax: +40 2127534/2125699, persoana de contact: Calinoiu Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Ilfov-Consiliul Judetean-Directia Investitii, Str. Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice centrale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitionarea de dotari de specialitate si programe informatice pentru obiectivul: ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echipareainfrastructurii sociale la Centrul de Plasament nr. 6 Voluntari - Judetul Ilfov?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de furnizare de produse privindachizitionarea de dotari de specialitate siprograme informatice pentru obiectivul: ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echipareainfrastructurii sociale la Centrul de Plasament nr.6 Voluntari-Judetul Ilfov?
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 309, 399 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.187, 98lei fara TVA.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participarese va constituiinconformitatecu prevederile art.86, alin.1), 2)si3) din H.G nr.925/2006;Garantia de participare poate fi constituita in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la datapublicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Daca garantia se constituie prin intrument de garantare emisin conditiile legii de catre o societate bancara a ofertelor sau de catre o societate de asigurari, se va putea utilizaFormularul nr.10 sau orice alt model agreat de catreinstitutia emitenta, cu conditiarespectarii prevederilor art. 86 alin.(2)-(4)din HG.nr.925/2006.In cazul constituirii prin virament bancar contul in care se va vira garantia de paticipare este RO58TREZ4215006XXX000266, deschis la Trezoreria judetului Ilfov, cu confirmarea acestuiacel mai tarziupana ladata si ora limitade deschidere a ofertelorsi cu mentionarea obiectului contractului.Mod de prezentare ?Dovada constituirii garantiei de participare/ instrumentul de garantare se prezinta in original, in plic separat de plicul ofertei, pe care se va mentiona ?Garantie de participare?.In cazul depunerii de ofertein asociere, garantia de participaretrebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane, se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Formular nr.12 A /Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Formular nr. 12 BNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, dupa caz, acestia din urma au obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006lit. a, c^1 si d.- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiilede plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celeiin care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor;
- Certificatul privindimpozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celeiin care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului ?in original- (completareFormular nr. 12C).4. Declaratie?Certificatde participarela licitatiecu oferta independenta?Modalitatea de indeplinire: Documente de calificare: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 20).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat(dupa caz).5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere Formularul nr. 8Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marian PETRACHE - Presedinte-JudetulIlfov-Consiliul Judetean;Gheorghe ROMAN - Vicepresedinte ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Sebastian Daniel GEANTA - Vicepresedinte ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Persoanele care semneaza documente emisein legatura cu sau pentruprocedura de atribuire: Scriosteanu IONEL - Director Cabinet-Cabinet Presedinte, Judetul Ilfov- Consiliul Judetean -;Monica TRANDAFIR-Secretar al Judetului- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Liviu GRADINARU ? Director General ? Directia Economica, Investitii.si Absorbtie Fonduri Interne si Internationale;Irina SULIMAN?Director Executiv - Directia Juridica si Administratie Publica Locala- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Bogdan COSTEA-Director Executiv-Directia Economica- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Marilena PADURE- Sef Birou-Biroul Buget, Venituri si Cheltuieli ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Constantin CALINOIU- Director Executiv ? Directia Investitii- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Cristian Ovidiu Catalin PISTOL - Directorexecutiv ? Directia Absorbtie Fonduri Interne si Internationale - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Gabriela ALDEA ? Manager de Proiect - Sef serviciu ? Seviciul Pregatire, Implementare Proiecte - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean-Managerde proiect;Rely DINCA ? Sef Serviciu ? Serviciul Lucrari Publice si AchizitiiMihaela NEDELCU - Sef Serviciu Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Horatiu MARIN - Sef serviciu ? Biroul Disciplina in Constructii ? Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Radu MARIOARA- Sef Serviciu ? Serviciul Public de intretinere Drumuri JudeteneIonica Vladutescu - Sef Serviciu ? Serviciul Administratie Publica ? Directia Juridica si Administratie Publica Locala - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Persoane care aproba bugetul- Lista consilierilor judeteni: Bolintineanu GHEORGHE ?Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Marin BRANZOI- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Niculae CONSTANTIN - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Stefan DORR - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Florin CristianDRAGAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Petra DUMITRACHE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ana-Maria DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Catalin DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionel DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Vasile DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Lucian ENACHE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Emil IONITA - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionut Ciprian GROSU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Marius Grigoras IANCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Alexandra MARGARIT- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Victor NEAGU - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Constantin NITA- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Mihai Sandu NITA- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Cornel Constantin OFITERU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Florin PANTAZI- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Nicolae PAUN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Tanase PETRE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;George PIHA - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Stefan RADULESCU - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Cristina MANICEA - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Andrei SCUTELNICU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionel- Robert STEFAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov.Toma CRISTIAN - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1.Modalitatea de indeplinire: -PrezentareaCertificatuluiconstatator emisde OficiulRegistrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentareade documentecare dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) sarezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.2. Declaratieprivindincadrarea in categoria intreprinderilor micii si mijlociiModalitatea de indeplinire: Declaratiaprivind incadrarea in categoria intreprinderilor micii si mijlocii semnata si stampilata de reprezentantul legal-in original- Formular 7.In conformitate cuart.7 dinLegea nr.346/2004 - privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor micii si mijlocii.3. Aviz de functionareemis de Ministerul Sanatatii privind activitatile deimport, comercializare si depozitarea dispozitivelormedicale, conform prevederilor Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicalecu modificarile si completarileulterioare.4. Aviz de functionareemis de Ministerul Sanatatii (al ofertantului sau operatorului economic ce va indeplini aceste activitati), din care sa reiasa ca este avizat pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru fiecare dintreechipamentele ofertate conform prevederilorart.3 si art.4 din Legea nr.176/2000 privind dispozitivelemedicalecu modificarile si completarileulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Fisa de informatii generalecuprinzandcifra medie de afaceriglobaladin ultimii 3 ani 2010-2012Conditie de calificare: Se completeaza Fisa de informatii generale.Ciframediede afaceri globalain ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 618.798, 00leifara TVAlei.Pentru echivalenta se va aveain vederecursul mediu anual lei/VALUTA comunicat de BNR., Continuare cerinta nr.1-Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratieprivind Listaprincipalelorlivrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2: Experienta similaraOfertantul va prezenta maxim 3 contractede livrariproduse similarein valoare cumulata de cel putin 309.399, 00lei fara TVA.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., NOTA: Informatii privind asociatii: Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei., Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor. Individual si colectiv, si ca lideral asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana pe intreaga durata a contractului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In conformitate cu art.190, alin.(1) si (2) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180si art.181(a, c^1 si d) din OUG nr.34/2006.
Angajamentulferm trebuiesa reprezinteun instrument juridiccare sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Cerinta nr. 1Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer