Achizitie publica - achizitionarea de dotari de specialitate si programe informatice pentru obiectivul: ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echiparea infrastructurii sociale la Centrul de Plasament nr. 5 Peris - Judetul Ilfov?
Detaliu pentru invitatia numarul 355918
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355918/20.11.2013
Denumire contract: achizitionarea de dotari de specialitate si programe informatice pentru obiectivul: ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echipareainfrastructurii sociale la Centrul de Plasament nr. 5 Peris - Judetul Ilfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEANCod fiscal: 4192545, Adresa: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 2127534/2125693, Fax: +40 2127534/2125699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010446, telefon: +40 2127534/2125693, fax: +40 2127534/2125699, persoana de contact: Calinoiu Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Ilfov-Consiliul Judetean, str. Gheorgeh Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti-Directia investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitionarea de dotari de specialitate si programe informatice pentru obiectivul: ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echipareainfrastructurii sociale la Centrul de Plasament nr. 5 Peris - Judetul Ilfov?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de furnizare de produse privindachizitionarea de dotari de specialitate siprograme informatice pentru obiectivul: ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echiparea infrastructurii sociale la Centrul de Plasament nr. 5 Peris - Judetul Ilfov?.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 363, 788 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 7.275, 76lei fara TVA.Modul de constituire a garantiei de participare: - Garantia de participarese va constituiinconformitatecu prevederile art. 86, alin. 1), 2)si 3) din H.G. nr. 925/2006;
- Garantia de participare poate fi constituita in alta moneda decat lei, la un cursde reconversie afisat de BNR, la datapublicarii invitatiei de participare.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Daca garantia se constituie prin intrument de garantare emisin conditiile legii de catre o societate bancara a ofertelor sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr. 10 sau orice alt modelagreat de catre institutia emitenta, cu conditiarespectarii prevedereilor art. 86 alin. (2) - (4) din HG. nr. 925/2006.-In cazul constituirii prin virament bancar contul in care se va vira garantia de paticipare este RO58TREZ4215006XXX000266, deschis la Trezoreria Judetului Ilfov, cu confirmarea acestuia cel mai tarziu pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor si cu mentionarea obiectului contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane, se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Formular nr.12 A /Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Formular nr. 12 BNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, dupa caz, acestia din urma au obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006lit. a, c^1 si d.- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.- Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului ? in original- (completareFormular nr. 12C).4. Declaratie?Certificatde participarela licitatiecu oferta independenta?Modalitatea de indeplinire: Documente de calificare: Declaratie pe proprie raspundere(completareFormular nr. 20).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat(dupa caz).5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere Formularul nr. 8Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marian PETRACHE - Presedinte-JudetulIlfov-Consiliul Judetean;Gheorghe ROMAN - Vicepresedinte ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Sebastian Daniel GEANTA - Vicepresedinte ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Persoanele care semneaza documente emisein legatura cu sau pentruprocedura de atribuire: Scriosteanu IONEL - Director Cabinet-Cabinet Presedinte, Judetul Ilfov-Consiliul Judetean -;Monica TRANDAFIR - Secretar al Judetului - Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Liviu GRADINARU ? Director General ? Directia Economica, Investitii si Absorbtie Fonduri Interne si Internationale;Bogdan COSTEA-Director Executiv-Directia Economica- Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Constantin CALINOIU- Director Executiv ? Directia Investitii- Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Cristian Ovidiu Catalin PISTOL - Directorexecutiv ? Directia Absorbtie Fonduri Interne si Internationale - Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Mihai STAN ? Manager de Proiect - Consilier Seviciul Pregatire, Implementare Proiecte - Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Gabriela ALDEA ? Sef serviciu ? Seviciul Pregatire, Implementare Proiecte - Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Irina SULIMAN? Sef serviciu ? Serviciul Juridic-Contencios, Avizare Legalitate Acte - Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Marilena PADURE- Sef Birou-Biroul Buget, Venituri si Cheltuieli ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Rely DINCA ? Sef Serviciu ? Serviciul Lucrari Publice si Achizitii ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Mihaela NEDELCU - Sef Serviciu Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Horatiu MARIN - Sef serviciu ? Biroul Disciplina in Constructii ? Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Radu MARIOARA- Sef Serviciu ? Serviciul Public de intretinere Drumuri JudeteneIonica Vladutescu - Sef Serviciu ? Serviciul Administratie Publica ? Directia Juridica si Administratie Publica Locala - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Persoane care aproba bugetul - Lista consilierilor judeteni: Bolintineanu GHEORGHE - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Marin BRANZOI - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Niculae CONSTANTIN - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Stefan DORR - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Florin CristianDRAGAN - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Petra DUMITRACHE - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Ana-Maria DUMITRU - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Catalin DUMITRU - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Ionel DUMITRU - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Vasile DUMITRU - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Lucian ENACHE - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Emil IONITA - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Ionut Ciprian GROSU - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Marius Grigoras IANCU - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Alexandra MARGARIT - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Victor NEAGU - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Constantin NITA - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Mihai Sandu NITA - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Cornel Constantin OFITERU - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Florin PANTAZI - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Nicolae PAUN - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Tanase PETRE - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;George PIHA - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Stefan RADULESCU - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Cristina MANICEA - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Andrei SCUTELNICU - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Ionel- Robert STEFAN- Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean;Toma CRISTIAN - Consilier Judetean ? Judetul Ilfov-Consiliul Judetean. Pentru persoanele juridice romane, documentele se prezinta in original, copie legalizatasau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - PrezentareaCertificatuluiconstatator emisde OficiulRegistrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentareade documentecare dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidentaa operatorului economic (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) sarezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscalasau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.2. Declaratieprivindincadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlociiModalitatea de indeplinire: Declaratiaprivind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii semnata si stampilata de reprezentantul legal - in original- Formular 7.In conformitate cuart.7dinLegea nr.346/2004 - privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.3. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare.4. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii (al ofertantului sau operatorului economic ce va indeplini aceste activitati), din care sa reiasa ca este avizat pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru fiecare dintre echipamentele ofertate conform prevederilorart.3 si art.4 din Legea nr.176/2000 privind dispozitivelemedicalecu modificarile si completarileulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Fisa de informatii generalecuprinzandcifra medie de afaceriglobaladin ultimii 3 ani 2010-2012Conditie de calificare: Se completeaza Fisa de informatii generale.Ciframediede afaceri globalainultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 727.576, 00leifara TVAlei.Pentru echivalenta se va aveain vederecursul mediu anuallei/VALUTA comunicat de BNR.Documenterelevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratieprivind Listaprincipalelorlivrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similaraOfertantul va prezenta maxim 3 contractede livrariproduse similarein valoare cumulata de cel putin 363.788, 00lei fara TVA.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., NOTA: Informatii privind asociatii: Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor. Individual si colectiv, si ca lideral asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii din Asociatie/Consortiusunt obligati sa ramana pe intreaga durata a contractului., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In conformitate cu art.190, alin.(1) si (2) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si art.181(a, c^1 si d) din OUG nr.34/2006.
Angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Cerinta nr. 1Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 16:11