Achizitie publica - Achizitionarea de dotari pentru ?Infiintare ansamblu folcloric Coconita, comuna Blajel, judetul Sibiu; Program de asistenta sociala de tip ?After school?, comuna Blajel, judetul Sibiu?
Detaliu pentru invitatia numarul 329611
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329611/14.06.2012
Denumire contract: Achizitionarea de dotari pentru ?Infiintare ansamblu folcloric Coconita, comuna Blajel, judetul Sibiu; Program de asistenta sociala de tip ?After school?, comuna Blajel, judetul Sibiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BLAJEL (PRIMARIA COMUNEI BLAJEL)Cod fiscal: 4241168, Adresa: STR. T. VLADIMIRESCU NR.70, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU, Blajel, Telefon: 0269 851101, Fax: 0269 851100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. T. VLADIMIRESCU NR.70, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU, Blajel, Romania, cod postal: 557050, telefon: +40 269851101, fax: +40 269851100, persoana de contact: TOADER ROMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. T. VLADIMIRESCU NR.70, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU, Blajel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de dotari pentru ?Infiintare ansamblu folcloric Coconita, comuna Blajel, judetul Sibiu; Program de asistenta sociala de tip ?After school?, comuna Blajel, judetul Sibiu?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea de dotari pentru urmatoarele actiuni ale proiectului integrat: - ?Infiintare ansamblu folcloric Coconita, comuna Blajel, judetul Sibiu- ?Program de asistenta sociala de tip ?After school?, comuna Blajel, judetul Sibiu?.
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2180 RON(lotul 1-1039 lei, lotul 2-101 lei, lotul 3-38 lei, lotul 4-390 lei, lotul 5- 273 lei, lotul 6-338 lei), valabila min. 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. 2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective. 3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de produse furnizate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi/sau prezentarea Cazierului judiciar/certificat echivalent.Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2. Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;Fiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Roman Toader ? primar, secretar -COSTACHE SORIN, contabil - MANICA ANA, responsabil achizitii publice MARGINEAN MARIUS, consilieri Hancu Gheorghe, Prus Teodor, Precup Boronel, Vandor Mihail, Maghiari Stefan Aurel, Bucur Pompilia, Hategan Roman-Stelian, Manica Gheorghe-Florin, Veres Alexandru 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in In original sau copie legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara)Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 ani (respectiv 2009 , 2010, 2011 )va fi cel putin egala cu valorile estimate ale fiecarui lot ofertat: 52210 lei pentru lotul 1, 5100 lei pentru lotul 2, 1900 lei pentru lotul 3, 19600 lei pentru lotul 4, 13740 lei pentru lotul 5, 17000 lei pentru lotul 6, (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Conversia RON/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2008 ? 3, 9852 lei/euro;
- anul 2009 ? 4, 2282 lei/euro;
- anul 2010 ? 4, 2848 lei/euro;
- anul 2011 ? 4, 3197 lei/euro;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul 12D - Lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani.Se va prezenta obligatoriu minim un contract de furnizare de produse similare insotite de recomandari din partea beneficiarilor numai pentru ofertantii loturilor 1 si 6, , si anume: -contracte de furnizare pentru costume populare; -contract de furnizare produse IT/contract de furnizare produse electronice, a caror valoare sa fie minim egala cu valoarea estimata a loturilor, Formularul 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora2. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.3. Informatii privind produsele furnizate de subcontractanti., Se va depune in cadrul ofertei o mostra de broderie pe piele pentru costumele populare., Certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor cu cerintele solicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-liictatie.ro si sediul autoritatii contractnte
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 14:42