Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de echipamente de calcul pentru managementul proiectului si echipamente necesare functionarii platformelor informaticii si site-ului proiectului ?Politici publice fundamentate in Invatamantul Superior: o premisa necesara pentru dezvoltarea


Detaliu pentru invitatia numarul 332579
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Numar invitatie: 332579/30.07.2012
Denumire contract: Achizitionarea de echipamente de calcul pentru managementul proiectului si echipamente necesare functionarii platformelor informaticii si site-ului proiectului ?Politici publice fundamentate in Invatamantul Superior: o premisa necesara pentru dezvoltarea Romaniei? cod SMIS 34912
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si InovariiCod fiscal: 12354176, Adresa: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3.07.19.51, 52, 53, Fax: 3.07.19.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 050025, telefon: +04 0213071918, fax: +04 0213071918, persoana de contact: Luciana Bratu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Plevnei, nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050051, telefon: +04 0213071918, fax: +04 0213071919, persoana de contact: Luciana Bratu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de echipamente de calcul pentru managementul proiectului si echipamente necesare functionarii platformelor informaticii si site-ului proiectului ?Politici publice fundamentate in Invatamantul Superior: o premisa necesara pentru dezvoltarea Romaniei? cod SMIS 34912
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizareproduse - echipamente de calcul pentru managementul proiectului si echipamente necesare functionarii platformelor informaticii si site-ului proiectului
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 455 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de Lot 1 = 1462 lei, Lot 2 = 3963 lei (1% din valoarea estimata a lotului); Modalitatea de constituire a garantiei de participare: cf.art.90(1) din HG 925/2006 si cf.Ordinului 3604/09 decembrie 2008 privind modificarea si completarea Normelor Metodologicede aplicare a prevederilor OUG 146/2002 aprobata cu modificari prin Legea nr. 201/2003, aprobate prin OMFP nr.1235/2003.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Scrisoarea de garantie de participare se prezenta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Scrisoareava fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?Scrisoare de garantie bancarapentru participare la procedura de achizitie publica de produse - echipamente de calcul pentru managementul proiectului si echipamente necesare functionarii platformelor informaticii si site-ului proiectului ?Politici publice fundamentate in Invatamantul Superior: o premisa necesara pentru dezvoltarea Romaniei? cod SMIS 34912Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate.Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform FORMULARULUI 7 la sediul Autoritatii Contractactante, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul Garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 2% din valoarea de atribuire a contractului.b)Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau echivalentFORMULAR 8 dincapitolul de Formulare - original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - FORMULAR 2 din capitolul de Formulare - original.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180si 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - FORMULAR 5 din capitolul de Formulare ? originalNota: Lista persoanelor care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obigatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obigatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - FORMULAR 3 din capitolul de Formulare ? original6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent - FORMULARUL 4 din capitolul de Formulare - original 1.Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri; Cifra de afaceri media globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 800.000 lei.2. Prezentarea Bilantului contabil prescurtat pe ultimii trei ani financiari, vizat si inregistrat de organele competente (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer