Achizitie publica - ?ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE DE LUCRU SPECIFICE LA UNITATILE DE INVATAMANT CE APARTIN DE COLEGIUL TEHNIC "MIHAI BRAVU" ? centru de executie bugetara?
Detaliu pentru invitatia numarul 355570
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355570/11.11.2013
Denumire contract: ?ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE DE LUCRU SPECIFICE LA UNITATILE DE INVATAMANT CE APARTIN DE COLEGIUL TEHNIC "MIHAI BRAVU" ? centru de executie bugetara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLEGIUL TEHNIC "MIHAI BRAVU"Cod fiscal: 4420457, Adresa: STR.TULNICI NR.10, BL.40, AP.40, SECTOR 4, Bucuresti, Telefon: 0726311884, Fax: 3.22.70.93
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE DE LUCRU SPECIFICE LA UNITATILE DE INVATAMANT CE APARTIN DE COLEGIUL TEHNIC "MIHAI BRAVU" ? centru de executie bugetara?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al prezentului proiect este achizitionarea de computere personale si servere, precum si executia infrastructurii necesare pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii COLEGIUL TEHNIC "MIHAI BRAVU"? centru de executie bugetara. Personalul din institutie va fi instruit in vederea utilizarii computerelor.
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 261, 758.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: 5235 LEI, Per de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii. Forma de constituire: instr de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; sau virament bancar in contul RO39TREZ7035006XXX000099, deschis la Trezoreria Sector 3, cod fiscal: 4420457 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii.Perioada de valabiliatate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada mininima de valabilitate a ofertei (90zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii. Autoritatea are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c)Ofert sa fiind stabilita castigatoare, nu a constit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.d)Ofertantul a contestat un act al autoritatii la CNSC, Consiliul respinge contestatia sau acesta isi retrage contestatia, retinerea se va calcula conform art. 278^1 alin(1), alin(2) OUG 34/2006.Nota: a)In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune scanat in SEAP si in original la adresa de la I.1), pana la data limita de depunere a ofertelor. b)Autoritatea va elibera/restitui garantia de participare conform art 88 din HG 925/2006.c) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului semnat, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform. art.90 alin.(1), alin(2) din HG nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii va fi de 0.5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.91- 92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta nr. 1 Declaratie si Prezentarea Listei privind principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, completare formular 7 si anexa acestuiaOfertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor au livrat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire (furnizare echipamente IT), a caror valoare, individual sau cumulat, sa fie de minim: 250.000 lei, fara TVA. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecaruiasociat, inclusiv liderul.), Continuare Cerinta nr. 1Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta documente/certificate prin care sa confirme livrarea de produse similare celor solicitate prin docum de atribuire, cu o valoare cumulata minim egala cu nivelul solicitat. In cazul in care documentele contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu poate primi o certificare/confirmare din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se face printr-o declaratie a operatorului economic. In cazul in care documentele detin clauze de confidentialitate ofertantul trebuie sa depuna o declaratie in acest sens. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic., Cerinta nr. 2 Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Lista personalului propus, Formular 8.1, pentru indeplinirea contractului va contine minim urm.: -minim 2 persoane certificate printr-un document care atesta instruirea personalului in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator. Documentele de atestare profesionala trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. - Se va completa formularul 8.1. Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant pentru furnizarea, instalarea, configurarea echipamentelor ce fac obiectul acestui contract, respectiv instruirea utilizatorilor finali si asigurarea serviciilor de garantie., Continuare cerinta nr. 2Pt personalul propus se vor prezenta: copii conf cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ doc. Prez tuturor doc se va face in lb rom sau traducere autorizata. Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada serviciilor din partea personalului cheie propus pentru indeplinirea contractului, pentru partea lor de implicare in contract, semnata in original.
Orice modificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusa aprobarii de catre beneficiar., Cerinta nr. 3 - Mostre pentru produsele solicitate in cadrul acestei proceduri, respectiv, computer personal si server.
Se va prezenta pana la data limita de depunere a ofertelor cate o mostra din fiecare produs solicitat in cadrul acestei procedure. Mostrele se vor preda pe baza de proces verbal de predare-primire incheiat intre reprezentantul ofertantului si autoritatea contractanta. Se vor livra si depune pana la data si ora limita depunerii ofertelor, la sediul COLEGIUL TEHNIC "MIHAI BRAVU" ? centru de executie bugetara, Adresa: Sos. Mihai Bravu, Nr. 428, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute la sect. III.2.1. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, Tert sustinatorIn conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: Alin. (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., Continuare cerinta de mai sus (tert)Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Alin. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2). Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent valabil la data limita depunerii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea., Certificarea sistemului Management al Securitatii Informatiei conform ISO 27001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent valabil la data limita depunerii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al managementului securitatii informatiei. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 11:34