Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de echipamente din bugetul de Asistenta Tehnica al Programului Operational Comun Romania-Ucraina-Republica Moldova 2007-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 354161
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 354161/26.09.2013
Denumire contract: Achizitionarea de echipamente din bugetul de Asistenta Tehnica al Programului Operational Comun Romania-Ucraina-Republica Moldova 2007-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111478, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Vlad Moaca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MDRAP, Str. Apolodor, nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de echipamente din bugetul de Asistenta Tehnica al Programului Operational Comun Romania-Ucraina-Republica Moldova 2007-2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de echipamente din bugetul de Asistenta Tehnica al Programului Operational Comun Romania-Ucraina-Republica Moldova 2007-2013
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 194.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.500 lei. Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele precizate de art. 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul pentru garantia de participare: Trezoreria Mun. Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In cazul unei garantii de participare constituita in valuta se va folosi ca echivalenta cursul BNR publicat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii unei contestatii, respingerea de catre CNSC a acesteia va determina o retinere din garantia de participare conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele precizate de art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 1 se va completa si in cazul tertului sustinator);b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta Formularul 1A cu referire doar la lit. a, c1, d);c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 1B;d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 1C. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Liviu Nicolae Dragnea, ministru? Sevil Shhaideh, secretar de stat;? Banu Constatin Marius; secretar de stat;? Matache Iulian-Ghiocel, secretar de stat;? Marian Niculescu, secretar general;? Burduja Claudiu, secretar general adjunct;? Boldea Cristian Robert, secretar general adjunct;? Rusnac Melania, director general, Directia Generala Management Financiar, Resurse Umane si Achizitii? Vasile Ionela, director general, Directia Generala Avizare, Contencios, Relatia cu Parlamentul si Dialog Social? Mihaela Voinea, coordonator, Directia Achizitii Publice? Friptu Gabriel Laurentiu, director general, Direc?ia Generala Programe Europene, ? Coporan Iuliana-Camelia, director general adjunct, Direc?ia Genrala Programe Europene, ? Surcel Cornelia Doina, director general adjunct, Direc?ia Genrala Programe Europene, ? Surdeanu Catalin Virgiuliu, director, Directia AM POR;? Idu Pompilia, sef birou, Biroul Evaluare Program, ? Laurentiu Caprian, sef serviciu, Serviciul Contractare axe prioritare, ? Tigau Bogdan, sef serviciu, Serviciul Asistenta tehnica si relatia cu organismele intermediare? Radu Luiza Nicoleta, sef serviciu, Serviciul planificare? Hertzog iulia Stela, director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana? Glavan Ioana Cristina, sef serviciu, Serviciul AM RO-BG? Cristea Oana Veronica, sef serviciu, Serviciul AM RO-SE? Popescu Daniela Antoaneta, sef serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD? Dobrota Carmen Elena, director, Directia pentru dezvoltarea capacitatii administrative? Vladoi Janina Mirela, sef birou, Biroul Verificare la fata locului? Baly Roxana Elena, sef serviciu, Serviciul management financiar? Zezeanu Luminita, director, Directia autorizare programe? Voicu Gina Adela, sef serviciu, Serviciul autorizare programul opera?ional regional? Enescu-Florica Gheorghe-Leonard, sef serviciu, Serviciul verificare achizitii publice si conflict de interese POR? Muresan Irina Oana, sef serviciu, Serviciul autorizare programe de cooperare teritoriala europeana? Costea Corina, director, Directia plati si contabilitate? Voicu Daniel, sef serviciu, Serviciul Plati programe? Epure Iuliana, sef serviciu, Serviciul Contabilitate programe? Chiriacescu Cristina, sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational? Paraschivescu Nicoleta, sef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe? Stoica Roxana, sef serviciu, Serviciul urmarire si recuperare creante nereguli? Tudorache Diana Gabriela, director, Directia control prim nivel? Muceanu Theodora, sef serviciu, Serviciul Verificare cheltuieli FEDR si IPA? Enache Marieta, sef serviciu, Serviciul Verificare cheltuieli ENPI? Baicoianu Lucia Ioana, director, Directia Monitorizare? Nicolaescu Daniel Valentin, sef serviciu, Serviciul monitorizare POR? Calotita Gina Alexandra, sef serviciu, Serviciul Monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana? Teodorovici Bogdanel Madalin, director, Directia constatare si stabilire nereguli? Vasiliu Marius Mihai, sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli POR? Radutiu Mihai, sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli Programe Cooperare? Tanasoff George valeriu, sef serviciu, Serviciul constatare ?i stabilire nereguli PODCA? Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena, sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene? Ghergut Mihaela Tamara, sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europene.? Bobarnac Laura Liliana, sef serviciu, Serviciul Autoritatea Comuna de Management pentru Programul Operational Comun, ,Bazinul Marii Negre 2007 - 2013"Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul;e) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorsi din care sa reiasa ca nu are datorii scadente.Certificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? Autoritatea contractanta solicita ca cifra de afaceri medie anuala (globala) care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, respectiv 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin 450.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual LEI/VALUTA comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractului, valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului. Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer