Achizitie publica - Achizitionarea de ?Echipamente IT si software aferent? - proiect CAMPION
Detaliu pentru invitatia numarul 345590
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345590/19.04.2013
Denumire contract: Achizitionarea de ?Echipamente IT si software aferent? - proiect CAMPION
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCACod fiscal: 11370190, Adresa: Str. AVALANSEI, NR.20-22, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 0213039843, Fax: +40 0213030843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. AVALANSEI, NR.20-22, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 0213039843, fax: +40 0213030843, persoana de contact: Catalin Dragan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul ANOFM, str.Avalansei 20-22, sector 4, Bucuresti, etaj V.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de ?Echipamente IT si software aferent? - proiect CAMPION
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca doreste achizitionarea de echipamente IT si software aferent pentru proiectul?Centre autonome si moderne de pregatire prin implementarea unei organizari noi - CAMPION? - POSDRU/94/4.1/S/52806
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 565, 923 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din val. estimata a achiz., respectiv 11.318, 46 lei din valoarea estimata a achizitiei, pentru participarea cu oferta pentru toate cele trei loturi, sau cuantumul garantiei de participare/lot este de 2% din valoarea estimata pentru fiecare lot, conform prevederilor art.86 alin.(1)din H.G.nr.925/2006 Perioada de valabilitate a gar.de particip.: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Autorit.Contr.poate solicita extind. per. de valabilit.a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, per. de valabilit. a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod coresp.In sit. in care ofertantul refuza extinderea valabilit., acesta va fi exclus din proced.Forma de constituire a garantiei de participare: i)instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante; ii) ordin de plata in contul autorit. contr., CONT: RO82 TREZ7005005XXX000143, cu mentiunea ANOFM-Proiect CAMPION;iii) instr. de gar. emis de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si perioada de valabilitate prevazute mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. Ofert. care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile. Candidatii care se incadreaza in categoria IMM, conf.legii nr.346/2004, pot solicita aplicarea prevederilor art.16. Asoc. formata exclusiv din operatori economici incadrati conform legii in categoria IMM, care depun candidatura comuna, beneficiaza de aceeasi reducere.In cazul eventualelor contestatii, daca Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma in cuantum de 1% din valoarea garantiei de participare, in conformitate cu art.278^1, pct.a) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractuluiModul de constituire - document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Listacu persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, in vederea verificarii neincadrarii in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Presedinte ANOFM ? Cristiana BARBUSecretar general ANOFM ? Iulia CIRCEICatalin DRAGAN-Presedinte comisie de evaluareSimona TIPARU-membru comisie de evaluareRoxana SCUTELNICU-membru comisie de evaluareSandra ALECU-membru rezervaMonica STEMATE-membru rezerva1.Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea candidatuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular nr.1 - , ,Declaratie privind eligibilitatea??-In cazul persoanelor juridice straine : Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale cu competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIncadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, datorii scadente si neachitate, certificatele care nu sunt in termenul de valabilitate, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, vor duce la excluderea de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerintele minime obligatorii de calificare constau in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat) a urmatoarelor documente: -CompletareFormularul 2 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? original ;
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor-in original sau copie ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul/sediul persoana fizica sau juridica in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor-in original sau copie ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr.3 - originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.- In cazul persoanelor juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.4.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) trebuie sa completeze Formularul 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic a- Formularul nr.5 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- In cazul unei asocieri, Formularul 5 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, va fi completata de catre fiecare asociat.Cerintele de calificare vor fi indeplinite pentru fiecare Lot in parte, chiar daca ofertantii vor prezenta oferte pentru unul sau mai multe loturi. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere, dincare sa rezulte : a) ca ofertantul poate presta activitatile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit ;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Informatiile cuprinse in certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta sub forma: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conf. cu originalul". Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, document valabil la data depunerii ofertelor, avand inclus obiectul de activitate autorizat pt. produsele specifice procedurii.Informatiile cuprinse in certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta sub forma: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conf. cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse si prestari de servicii in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinire: Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Ofertantul va completa Formularul 7 Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Cerintele de calificare vor fi indeplinite pentru fiecare Lot separate, chiar daca ofertantii vor prezenta oferte pentru unul sau mai multe loturi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 16:28