Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de echipamente IT si software aferent pentru proiectul ?Centre autonome si moderne de pregatire prin implementarea unei organizari noi - CAMPION?


Detaliu pentru invitatia numarul 350381
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Numar invitatie: 350381/12.07.2013
Denumire contract: Achizitionarea de echipamente IT si software aferent pentru proiectul?Centre autonome si moderne de pregatire prin implementarea unei organizari noi - CAMPION?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCACod fiscal: 11370190, Adresa: Str. AVALANSEI, NR.20-22, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 0213039843, Fax: +40 0213030843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. AVALANSEI, NR.20-22, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 0213039843, fax: +40 0213030843, persoana de contact: Catalin Dragan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul ANOFM, Str. AVALANSEI, NR.20-22, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de echipamente IT si software aferent pentru proiectul?Centre autonome si moderne de pregatire prin implementarea unei organizari noi - CAMPION?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca doreste achizitionarea de echipamente IT si software aferent pentru proiectul?Centre autonome si moderne de pregatire prin implementarea unei organizari noi - CAMPION? - POSDRU/94/4.1/S/52806
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 422.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de partic este de 2% din valoarea estimata a achizitiei, respectiv in cuantum total de 9608, 44 lei din valoarea estimata a achizitiei, conform prevederilor art.86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Echivalenta leu/alta valuta va fi cea publicata de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Per. de valabilit. a gar. de particip.: minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Autorit. Contract. poate solicita extinderea per. de valabilit. a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde per. de valabilit. a ofertei, per. de valabilit. a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Forma de constituire a garantiei de participare: i) instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante; ii) ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT: RO82 TREZ7005005XXX000143, cu mentiunea ANOFM-Proiect CAMPION; iii) instrument de garantare emis de o societate de asigurari, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si per. de valabilit. prevazute mai sus. Instr. de gar. trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile. Candidatii care se incadreaza in categoria IMM ? urilor, conform legii nr. 346/ 2004, pot solicita aplicarea prevederilor art. 16.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care depun candidatura comuna, beneficiaza de aceeasi reducere. In cazul eventualelor contestatii, daca Consiliul resp. pe fond contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului o suma in cuantum de 1% din valoarea gar de partic, in conf. cu art.278 indice 1, pct.a) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractuluiModul de constituire - document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lista cu persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, in vederea verificarii neincadrarii in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Presedinte ANOFM ? Cristiana BARBUSecretar general ANOFM ? Iulia CIRCEICatalin DRAGAN - Presedinte comisie de evaluareSimona TIPARU - membru comisie de evaluareRoxana SCUTELNICU - membru comisie de evaluareSandra ALECU - membru rezervaMonica STEMATE - membru rezerva.Cerinta nr.1 .Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea candidatuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Modalitate de indeplinire: Formular nr.1 - , ,Declaratie privind eligibilitatea??-In cazul persoanelor juridice straine : Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale cu competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, datorii scadente si neachitate, certificatele care nu sunt in termenul de valabilitate, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, vor duce la excluderea de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerintele minime obligatorii de calificare constau in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat) a urmatoarelor documente: 1.Completare Formularul 2 ? original ;2.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original sau copie, ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.3.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul/sediul persoana fizica sau juridical, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original sau copie ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.Cerinta nr.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr.3 - originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.- In cazul persoanelor juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) trebuie sa completeze Formularul 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic a- Formularul nr.5 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- In cazul unei asocieri, Formularul 5 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, va fi completata de catre fiecare asociat. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane romane: 1. Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati: Certificat constatator emis de ONRC , din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original, copie legalizata sau copie?conform cu originalul? . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat saprezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiaraMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010 - 2012) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna ? in cazul asocierii) trebuie sa fie de minim 480.422, 64 lei. Ofertantul trebuie sa completeze tabelul de mai jos cu datele financiare potrivit conturilor sale anuale. Cifrele din toate coloanele trebuie sa aiba aceeasi baza pentru a permite compararea directa, an de an (sau, daca baza s-a schimbat, trebuie furnizata o explicatie a schimbarii, ca nota de subsol a tabelului). Date financiare 2010(RON) 2011(RON) 2012 (RON) Media Cifra de afaceri globala *daca oferta este depusa de un Consortiu/Asociere, datele din tabel trebuie sa reprezinte suma informatiilor furnizate de partenerii consortiului . Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau RON vor utiliza cursului mediu comunicat de B.N.R. si valabil pentru fiecare din anii mentionati mai sus. 2) Copii bilant prescurtat pe anii 2010/2011/2012 ? copie conform cu originalul si semnata Note: - Pentru anul financiar 2012 se accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei; - Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate. - Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului. 2) Completarea Formular 6 ? Informatii generale, din Sectiunea III Formulare. Valorile vor fi exprimate in LEI folosind pentru conversie cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anii respectivi: 2010 - 4, 2122- LEI/EUR 2011- 4, 3282- LEI/EUR. 2012 ? 4, 4560 ? LEI/EUR. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie cursului mediu comunicat de B.N.R.Cerinta privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani poate fi indeplinita de ofertant sau de sustinator. Daca un grup de operatori economici depune, in asociere, o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat al cifrei de afaceri se poate demonstra prin cumularea valorilor cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor grupului. Grupul de operatori economici in asociere poate beneficia de sustinerea economico-financiara a unei terte persoane, in aceleasi conditii care au fost stabilite pentru un singur operator economic. Ofertantii nerezindeti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Modalitatea de indeplinire: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Ofertantul va completa Formularul 7 - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Informatii privind sustinatorul: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c) INDICE 1si d). Ofertantul va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 17:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer