Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionarea de echipamente pentru Autoritatea Comuna de Management a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre


Detaliu pentru invitatia numarul 329070
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Numar invitatie: 329070/11.06.2012
Denumire contract: Achizitionarea de echipamente pentru Autoritatea Comuna de Management a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0372111409, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Mihnea BOSCO
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionarea de echipamente pentru Autoritatea Comuna de Management a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de echipamente
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 755.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare?90 zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art 86, 87.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma de 707.55 RON, conform art. 278-1*) alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 13. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, conf. formular nr. 10. Garantia de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau conform cu originalul.Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau conform cu originalul.Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/tert sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.., Declaratii privind calitatea de participant, Se solicita completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Se solicita - declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tert sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69ยน lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (www.mdrt.ro/ministerul/conducere).-Mihnea Bosco, Cons ev-ex , Directia Generala Achizitii Publice;Bogdan RAILEANU, Director General, Directia Generala Achizitii Publice;Alina DINCA, Director General, Directia Generala Economica si Administrativ, Mihai CALOTA, Director General, Directia Generala Juridica;Gheorghe NASTASIA, Secretar GeneralLudovic Hellvig, Ministru Se vor prezenta certificate conform art. 183 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (comercializare tehnica de calcul).Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008-2010/ 2009-2011) trebuie sa fie de minim 140.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea fiselor de experienta similara pentru contracte de comercializare DE TEHNICA DE CALCUL .Cerinta minima: Prezentarea a maxim 3 contracte similare executate in ultimii 3 ani, de la data depunerii ofertelora caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 70.000 lei.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, denumirea partilor, valoare, durata), procese verbale de receptie si recomandare din partea beneficiarului.Lista a contractelor similare incheiate in ultimii 3 ani: Fisa de experienta similaraOfertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer